Läskin sulattajat, 11:s viikko

Charlottis74.................159 cm...LP 72,3 kg...NYT 71,5kg... +/-0 g

Ehi...............................165 cm...LP 79,3 kg -1,3 kg -300 g -700 g
Endless Sacrifice..........158 cm...LP 71,6 kg...NYT 70,4 kg kg... +1,2 kg
FATCAT........................162 cm...LP 80,0 kg...NYT 80,0 kg

Huvitutti......................170 cm...LP 70,0 kg...UUSI
Häjy Emäntä................175 cm...LP 77,4 kg...NYT 69,6 kg... -400 g

Kipinäinensääri...........170 cm....LP 80,0 kg hengessä mukana
Kirvash........................187 cm... LP 100,0 kg mukana

Lilii lisänimetön............171 cm...LP 67,0 kg...NYT 64,8 kg... +/-0 g

Mammuliini79...............169 cm...LP 76,6 kg...NYT 72,9 kg ... - 400 g
Manta76......................180 cm...LP 103,3 kg...NYT 97,6 kg... +700 g Meritähti......................173 cm...LP 79,3...NYT 79,5 kg...+200 g
MetsäMörrinVaimo.......168 cm... LP69,8 kg..NYT 68,5kg
Miisku..........................172 cm... LP 73,0 kg -1 kg -600 g
Mrs Murmeli...............168 cm... LP 73,5 kg... NYT 73,0 kg... +/-0 g
Mymmyryy...................160 cm....LP 58,5 kg -500 g -500 g +-0 kg

Perskyrpänen..............160 cm....LP 92,0 kg...NYT 87,6 kg... +/-0 g Perämaan Emäntä.......165 cm....LP 89,8 kg...NYT 89,7 kg
Pienenhetken..............162 cm....kiinteyttämässä...mukana
Piipi Pöppiäinen.........................-20-30kg ...NYT -3,3 kg... +500 g
PikkasenPyöree...........157 cm....LP 62,0kg..NYT 54,0 kg... -1,5 kg
PipariSuu.....................173 cm...........................................UUSI

Rötväles......................160 cm.....LP 63,5 kg...NYT 59,7 kg... -300 g

Saaru...........................160 cm....LP 79,0 kg...NYT 70,9 kg... -700 g Samperi.......................170 cm.....LP 72,0 kg...NYT 68 kg... MUKANA Scarlett O Harava ........168 cm...LP 100 kg... NYT 100 kg... +/- 0 g
Sipsi.............................164 cm....LP 77,4 kg..NYT 75,1 kg... +600 g Sitruuna.......................167 cm....LP 80,9 kg...NYT 77,4 kg
Snapsikäsi Edward......167 cm....LP 76,0 kg...NYT 73,0 kg ...+500 g
Sonica..........................172 cm....LP 87,0 kg +-0 kg +1 kg
Stiina...........................170 cm....LP 95,4 kg...NYT 91,4 kg
Sörhis..........................165 cm..... LP 96,0 kg...NYT 90,5 kg... +/- 0 g

Tunnelma Tuuli............168 cm....LP 87,2 kg...NYT 83,6 kg...+200 g
Turkilmas.....................175 cm....LP 106,9 kg...NYT 103,4 kg ... -600 g

Vieras harmaana.........154 cm.....LP 65,0 kg...NYT 63,6 kg...-700 g
Viivi-85.........................165 cm.....LP 76,6 kg...NYT 67,7 kg... -900 g Vinku-iita....................................-20 kg -1,9 kg mukana
ZaraZ..........................168 cm..... LP 73,5 kg... NYT 72,0 kg
Poista viestiMuokkaaLainaaIlmoita asiaton viesti
 
Huomenia!

Uusi viikko ja uudet kujeet! Laittakaapa päivityksiä tulemaan, niin mie sit keskiviikkona kirjaan ne listaan. (Edelleen se viikkotulos ja tämänhetkinen paino olisi kiva.)

Itsellä ei muutosta... mitä en ollenkaan ihmettele - sen verran tuli viikonlopun juhlahumussa syötyä herkkuja. Plus että menkkojen pitäisi alkaa tänään.

Tsempit kaikille :)!
 
Kiitos taas uudesta pinosta:flower:
Siis herttinen, nyt jo 11 vko menossa. Vasta aloteltiin, kyllä me ollaan reippaita ku näin jaksetaan *jipii* Nyt taas uudet tsempit ja uus viikko. Aletaan loppurutistuksia vetään ennen joulua ;)

Täälläkin turvottaa, se aika kk:sta parhaillaan menossa ja kieltämättä tuli vedettyy viikonloppu aika löysällä "dietillä" Mutta vko pudotusta -700g ja paino nyt 70.9kg Näillä mennään uuteen viikkoo, innolla odotan milloin päästää pienemmällä kymmenykselle. Päästäänkö jo tän vko jälkeen..

 
Kahdet kakutukset töissä, menkat ja reissu monstereita kattomaan saivaivat aikaan tuloksen 70,4kg eli +1,2kg, ja varmaan sekin vaikuttaa (siis viime maanantain tulokseen) että edellis viikonloppuna en pystynyt hampaan takia syömään ja juomaan juuri muuta kuin leivän ja haaleaa teetä.

Mulla loppuu motivaatio ihan kohta! :headwall:
 
IhanaValo
Miulla paino junnaa..tänä aamuna edelleen 73kg :/ Oli se jo vähän alempi,mut motivaatio on kateissa..
Menkatkin päällä,olo entistä pallerompi :(

Tsempitykset muille!
 
PikkasenPyöree
WOW!!! Tiputusta 1,5kg =) Ihmetys oli suuri, kun vaa´alle nousin.. Olin aika varma, että paino ei ole tippunut paljon yhtään. Nyt siis vaaka näytti lukemaa 54kg.
 
Turkilmas
Mä en. No juu, nyt painoa 103,4 kg, eli tiputusta 600 g. Ihan kiva, mutta kyllä mä odotin (taas) isompaa pudotusta. Pakotan itseni jatkamaan ja olemaan miettimättä lukemia. Mutta ihmettelen kyllä suuresti :|
 
sipsi
Paino 75.1kg eli +600g :( :( :(. Ja ihan oma vika.. Vieraita kävi ja herkuteltua tuli, joten hyvä, ettei tuon enempää plussalle mennyt. Jatkan sinnikkäästi ja tavoite edelleen sama: 65-67kg! Tiedän, että paino putoaa pisteilyllä ja terveillä elämäntavoilla varmasti.

Tsempit muillekin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä en. No juu, nyt painoa 103,4 kg, eli tiputusta 600 g. Ihan kiva, mutta kyllä mä odotin (taas) isompaa pudotusta. Pakotan itseni jatkamaan ja olemaan miettimättä lukemia. Mutta ihmettelen kyllä suuresti :|
Elä sie nyt masentele siellä. -600 g on ihanteellinen viikkopudotus, mikäli mielii pysyvää painonpudotusta. Asiantuntijoiden mukaan siis. Eli hienosti mennyt sulla (ja monella muullakin, ei sillä :)...) :flower:
 
menkat alko eilen,ja joo sorruin syömään leivän päällä metvuurstia :ashamed: silmätkin on ku nakit ku on turvotusta..+500g näytti vaaka :ashamed: ei musta oo tähän,en siltikään lopeta,jatkan ihan vaan kostoks.ja mua masentaa noi menkatkin niin paljon,ei sitä vauvaa tuu,ei nyt eikä ikinä 7 vuotta tähän tuhrattu jo ja mikskään ei muutu.anteeks poikkesin vähän aiheesta...
 
Vaaka näytti aamulla 97,6...eli plussaa viime viikkoon verrattuna 700 g. Viime viikko meni tosiaan niiiin penkin alle ettei oo tosikaan. Mut nyt pitää ryhdistäytyä ja katsoa tarkemmin mitä suuhunsa pistää.
Tsemppiä kaikille muillekin sulattelijoille!
 
Täällä taas! :wave:
Eilen kävinkin nostamassa Turkilmaksen kanssa samaa aikaa... :D Jees... Niin kun eilen kerroin, alkuviikko meni hyvin. Perjantaina oli 23v syndet! :D :whistle: Joten vieraita kävi, mutta en kyllä "onneksi" joutanut leipomaan :) ... Lauantaina oltiin anoppilassa... Anoppi kestitsi hyvällä ruualla ja kakulla, pullalla yms herkuilla... :p Juhlan kunniaksi maistoin pikkasen... :whistle:
Mutta aamu paino oli tänä aamuna -0,9kg eli 67,7kg tällä viikolla. Ajattelin kauhuissani, että painoa on tullut eikä vähentynyt synttäreiden takia. Ja ostimme talon joten rempatessa söin mitä kiinni sain... :kieh: Kunnon lämmintä ruokaa en kerinnyt tekemään.. banaania ja riisipiirakoita.
Mutta oli pakko mennä syömään, maalauksen jälkeen.. Isäntä ehdotti pizza-kebabia. Joten vetäsin ½ rullakebabin ja tytön pizzan jäännökset... :| :ashamed: Ja sitten kiirehdin harkkoihin.
mutta nyt menen nukkumaan... kauhea väsy!!! |O

Tsemppiä taas kaikille! EI saa luovuttaa... Pitää uskoa omiin tekeleisiin!!! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä en. No juu, nyt painoa 103,4 kg, eli tiputusta 600 g. Ihan kiva, mutta kyllä mä odotin (taas) isompaa pudotusta. Pakotan itseni jatkamaan ja olemaan miettimättä lukemia. Mutta ihmettelen kyllä suuresti :|
Tuo 600 grammaa on täysin ihanteellinen viikkopudotus.

Luota vaan siihen, että se paino putoaa.

Oletko muistanut tai kerinnyt liikkua yhtään?Teetkö lihaskuntoliikkeitä lainkaan,vai mieluummin kävelylenkkejä?


 
Sori kun en ole kirjaillut mitään pitkään aikaan. Syy on etten ole edes käynyt puntarilla. Mut saa varmaan ihan huoletta pudottaa listasta pois. Maha vaan kasvaa entisestään...mutta syömistä en edelleenkään kykene rajoittamaan, joten turha nyt kirjailla ees taas samoissa lukemissa +-2kg sisällä jojoilevaa painoa :ashamed:
 
Huomenta, murut!

Sori, että tän viikon päivitykset tuli vasta nyt - eilen illalla oli suunnitelmissa, mutta meiltä ei päässyt nettiin lainkaan. Mutta nyt siis tehty. Tarkistakaahan, menikö sinne päinkään ;).

Listassa on aika paljon sellaisia, jotka eivät ole viikkoihin hiiskahtaneetkaan... kaivautukaapas nyt koloistanne ihmisten ilmoille kertomaan, miten menee.

Itsellä motivaatio täysin kateissa. On niin h-vetisti töitä, etten mie kerkeä lenkkeilemään, ja ruokailukin on hoidettava silloin kun ehtii niillä eväillä, joita eteen sattuu kulloinkin osumaan. Menkat taas aiheuttaa yleistä veetutusta. Mut kai tää tästä vielä joku päivä iloksi muuttuu taas. Muuttuuhan?
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Pakko oli kaivaa tää ketju esille ja tulla vähän hehkuttamaan.

Mun lempifarkut, melko tiukat sellaiset, on nyt sit sellaiset että voin riisua ne (mustelmitta) avaamatta vetskaria ja nappia. :D
vautsi, onnittelut :flower: :flower: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Pakko oli kaivaa tää ketju esille ja tulla vähän hehkuttamaan.

Mun lempifarkut, melko tiukat sellaiset, on nyt sit sellaiset että voin riisua ne (mustelmitta) avaamatta vetskaria ja nappia. :D
vautsi, onnittelut :flower: :flower: :flower:
Kiitos!

Mä olen niin onnellinen, että jotain tapahtuu vaikka ei painossa juurikaan huomaa. =)
 
Turkilmas
Huomenta täältä multakin! Mulla on myös motivaatio nollassa tällä viikolla. Vielä en ole pahemmin repsahdellut, mutta liikuttavan liki on. Varsinkin kun kävin tänään kurkkimassa vaakaa ja se näytti että paino olis taas noussut 700 g. Miten helvetissä??? Liikuntaa mun täytyis lisätä mutta muuten alkaa oikeesti olla pelimerkit vähissä.

Alkaa olemaan jo niin turhauttavaa tämä. Ihan oikeesti olis kyllä paljon helpompaa maata sohvaperunana ja vetää mässyä. Etenkin kun se paino ei kuitenkaan noussut vaikka mässäsin. Ja nyt ei laske vaikka en mässää.

Tää on aivan perseestä. Mua ei ketuttais yhtään näin paljon jos en tosissani yrittäis. Mutta kun TIEDÄN että olen totisesti yrittänyt. Mieskin on ollut vallan ihmeissään mun määrätietoisuudestani ja siitä etten tosiaan ole repsahdellut. Mikä helvetti tässä nyt mättää, oikeesti?????
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Pakko oli kaivaa tää ketju esille ja tulla vähän hehkuttamaan.

Mun lempifarkut, melko tiukat sellaiset, on nyt sit sellaiset että voin riisua ne (mustelmitta) avaamatta vetskaria ja nappia. :D
vautsi, onnittelut :flower: :flower: :flower:
Kiitos!

Mä olen niin onnellinen, että jotain tapahtuu vaikka ei painossa juurikaan huomaa. =)
uskon! Mullakaan ei juuri painossa tapahdu mitään, vaan eipä tapahdu muutenkaan. PRKL!!
 

Yhteistyössä