Wtf? Siin sun kysy vastaa ketjussa sanoit olevasi alipainoinen, jotain päälle 170cm ja päälle 50kg.mähän laitoin
Ja mulla 99% :ashamed:100% lihavampi mitä kukaan missään maassa
Sama100% lihavampi mitä kukaan missään maassa
Pituus pitää laittaa muodossa 1.70pienempi bmi ko 100% suomailaisista ja koko maailmasta 15-29v:O täh ja paino 58 ja pituus 170
Minähän kysyin jo aiemmin että mikset mene lihavuusleikkaukseen100% lihavampi mitä kukaan missään maassa
Mä sain samat. Sulautuisinkin pituuteni vuoksi varmasti paljon paremmin Intiaan...83% hoikempi kuin Suomessa ja Intiassa on eniten samankokoisia. Tuo on mielenkiintoinen rivi, että jos kaikilla maailmassa olisi sama painoindeksi, niin menetettäisiin noin ja noin monta tonnia.
Ei vissiin kovin kattava otanta tossa vielä. Mulla on n 10kg ylimääräistä ja olen 95% lihavampi kuin kukaan esim. Usassa juu varmaan näin
Mulle tuli "hoikempi kuin 52% suomalaisnaisista", enkähän mie mikään hullun hoikka olekaan, vaikka paljon liikunkin.BBC News - Where are you on the global fat scale?
Huom! Jos syötät pituuden metreissä, käytä pistettä pilkun sijaan. Eli 165 cm = 1.65
Olen hoikempi kuin 72 % 30-44-vuotiaista suomalaisnaisista ja Kiinassa on eniten naisia, joilla sama BMI kuin minulla.
Millaisia tuloksia teillä?