lämpimät toppahanskat

Lämpimimmät toppahanskat ovat

  • Reimatec +

    Ääniä: 1 33,3%
  • Rasavil

    Ääniä: 1 33,3%
  • Cupcake

    Ääniä: 1 33,3%
  • Molo

    Ääniä: 0 0,0%
  • Lenne

    Ääniä: 0 0,0%
  • Travalle

    Ääniä: 2 66,7%
  • Reimatec

    Ääniä: 0 0,0%
  • Reima

    Ääniä: 1 33,3%
  • Lassie

    Ääniä: 1 33,3%
  • Ticket to Heaven

    Ääniä: 0 0,0%
  • Minymo

    Ääniä: 1 33,3%

  • Äänestäjiä yhteensä
    3
Mitkä toppahanskat olette kokeneet erityisen lämpimiksi lapsellanne? Meillä oli viimetalvena ihan perus Lassie, lassietec ja perus Reiman sekä mini malliston Reimatec hanskat käytössä mutta en ollut ihan täysin tyytyväinen niiden lämmön pitämiseen. Olen täällä mietiskellyt pääni puhki että minkä merkkiset hanskat olisivat oikeasti lämpimät. Olen tossa kaupoissa kierresekellyt ja sen verran huomannut et ticketin toppahanskat ainakin näytti kovin ohkasilta. Reimatec + saattas ollakkin hyvä, onko kellään näistä kokemuksia?
Entäs sitten muiden merkkien hanskat?

Joo ja tiedän että aina voi laittaa toisen kerroksen hanskoja alle mutta nyt se ei ollut tämän kysymyksen pointti joten arvostan jos nämä vastaukset jäävät pois :D ja keskitytään itse toppahanskojen lämmön pitämisen eroihin.
 
Piti tähän keskusteluun vielä lisätä että myös Reima Kiddo merkkinen toppahanska pitäsii olla villasekoitteinen vuori. (Anton&Nina verkkokaupan sivuilta löysin).

Kävin itseasiassa Citymarketista ostamassa nuo kiddon hanskat ja niissä oli ihanan paksu villasekoitteinen vuori ja vaikuttivat todella lämpimiltä. Nyt ei puutu kun nuo pakkaset niin saadaan hanskat koekäyttön :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä