Lähtiskö teidän mies reissuun jos..

Sä ja lapset jäisitte sairaina kotiin? Siis flunssaisina ja kuumeisina. Miehellä on viikonloppuna joku harrastusleiri, ihan vapaaehtoinen meno siis. Mä jään muksujen kanssa sairaana kotia :ashamed: Ärsyttää.
Toki mielelläni päästäisin miehen menemään jos oltaisiin terveitä, mutta ottaa pattiin kun toinen vaan hyvillä mielin lähtee vaik me sairastetaan :(
Pöh.
Miten teillä menis?
 
Yhden kerran sattunut tuommoinen tilanne ja mies jäi kotiin. Meillä oli lapsi sairas ja itse olin terve. Mutta tilanne oli semmoinen, että olimme joutuneet aikaisemmin kyseisen taudin takia menemään päivystykseen ja minä en omista ajokorttia. Eli jos olisi tullut lähtö sairaalaan niin olisimme joutuneet menemään taxilla tai linja-autolla (ajasta riippuen) ja sitä ei mieheni hyväkysnyt vaan jäi kotiin. Ihana mies minulla :heart:
 
Työmatkalle lähtis ja on lähtenytkin ja sen ymmärrän. Yhden mökkireissun on joutunut peruuttamaan kun olin kipeä.Pienen flunssan takia en pyytäis jäämään kotiin mutta silloin olin jo ollut 3pv 39asteen kumeessa kun joutui perumaan reissun.
 
Gluteus maximus
Ei lähtisi, koska miehelleni on kyllä lasten ja vaimon terveys tärkeämpiä kuin harrastus. Minulla ei tarvitse olla kuin vähän lämpöä niin en pääse edes sängystä ylös. Olen oikeasti niin huonossa kunnossa. Onneksi sitä on tosi harvoin...ehkä kerran kahdessa vuodessa. Jos lapset sairaina niin sitten voisi mennäkin, koska kyllä minä terveenä lapset hoitaisin.
 

Yhteistyössä