Lähti sitten äijä baariin

|O Vatuttaa niin vietävästi! Eipä tuo usein mihinkään lähde mutta silloin kun lähtee tulee vaan yhtäkkiä sanomaan et mä lähden nyt! :kieh: Luottaa siihen että totta kai mä hoidan lapsen eikä mulla ole menoa :headwall: Ikinä, ei ikinä, suostuisi siihen että mä lähtisin 5 min varoitusajalla |O P*rkl toivottavasti unohti ottaa avaimen ja mun puhelin meni ainakin ihan justiinsa äänettömälle B)
 
Hmm... juon juuri toista siideriä ja jääkaapissa on vielä pari lisää... En taida uskaltaa juoda :ashamed: Olisi äijä aiemmin kertonut että haluaa illalla lähtee niin oltaisi saatu hoitaja lapselle niin mäkin olisin päässyt |O :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
Hmm... juon juuri toista siideriä ja jääkaapissa on vielä pari lisää... En taida uskaltaa juoda :ashamed: Olisi äijä aiemmin kertonut että haluaa illalla lähtee niin oltaisi saatu hoitaja lapselle niin mäkin olisin päässyt |O :snotty:
Joo en sinuna kyllä joisi, kun lapsi vahdittavana :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
Hmm... juon juuri toista siideriä ja jääkaapissa on vielä pari lisää... En taida uskaltaa juoda :ashamed: Olisi äijä aiemmin kertonut että haluaa illalla lähtee niin oltaisi saatu hoitaja lapselle niin mäkin olisin päässyt |O :snotty:
Joo en sinuna kyllä joisi, kun lapsi vahdittavana :|
Joo, en juo :saint: Lapsi kyllä on nukkunut jo pari tuntia ja tuskin herää B)
 
Kettukarkki
Tiedän tunteen! Mulla kansa mies joka ei osaa suunnitella menojaan etukäteen, sen mielestä on ihan normaalia että päättää lähteä baariin kolmen tunnin varoitusajalla. Tai että kaverit soittaa, että ovat nyt käymässä täällä kulmilla ja olisi kiva nähdä ihan vaikka heti... Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että miehellä on omaakin elämää ja näkee kavereitaan, tai kaverit tulee meillä käymään, mutta ilmoittaisi edes paria päivää aeimmin... aikomuksistaan.
 

Yhteistyössä