minä
Auran Haarikka vai joku muu??Alkuperäinen kirjoittaja LuppiksenMuija:Haarikka B)
Auran Haarikka vai joku muu??Alkuperäinen kirjoittaja LuppiksenMuija:Haarikka B)
Niin ja onhan se toinenkin baari siellä eli ala noljakassa, paronitar jossa tänään kake randelin B)Alkuperäinen kirjoittaja h k:mekin asutaan marjalassa ja täällä ei baareja, tuntui toi olkkari ja koivu niminä jotanki tutuilta, käyny en oleAlkuperäinen kirjoittaja hei koivulaiset:noljakassa? kun taitaa olla munkin lähinAlkuperäinen kirjoittaja Anu-78:JoensuuAlkuperäinen kirjoittaja hei koivulaiset:mikä kaupunki?Alkuperäinen kirjoittaja heta:Että sama pulju sitten, meilläkin tuo lähin vaikka oikeesti aika kaukanaAlkuperäinen kirjoittaja Anu-78:joo, nykyinen koivu nimeltäänAlkuperäinen kirjoittaja heta:Nykyinen Koivu?Alkuperäinen kirjoittaja Anu-78:jaa-a, en tiiä mikä on nyt (korvessa asutaan) mut ennen oli olkkari
Vai Nastolan Haarikka?Alkuperäinen kirjoittaja minä:Auran Haarikka vai joku muu??Alkuperäinen kirjoittaja LuppiksenMuija:Haarikka B)
Ei sitä oo enää, palanu viime yönäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ylikylän keidas, jos sitä voi sanoa baariksi
Onko tää Torniossa? Ihanku muistaisin ton nimisen kuppilan nähneeni kun oltiin samalla kadulla kyläilemässäAlkuperäinen kirjoittaja juu:Aarninholvi.
:O no niimpä vaan olikiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei sitä oo enää, palanu viime yönäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ylikylän keidas, jos sitä voi sanoa baariksi
Barbaari oli aikoinaan mun kantispaikka, olen jopa harrastanut siellä seksiäAlkuperäinen kirjoittaja Peppari:Kukaan ei varmaan usko mutta Barbaari
Mitä hienoa on siinä että on harrastanut seksiä jossakin räkälässä? Tai ylipäätään julkisessa paikassa? No ei voi mitään jos on noin mielikuvitukseton seksin suhteen että pitää hakea kiksejä kiinnijäämisen pelosta.Alkuperäinen kirjoittaja Älä oo niin helppo:Barbaari oli aikoinaan mun kantispaikka, olen jopa harrastanut siellä seksiäAlkuperäinen kirjoittaja Peppari:Kukaan ei varmaan usko mutta Barbaari
Älkää kokeilko sitä kotona :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Joopa joo:Mitä hienoa on siinä että on harrastanut seksiä jossakin räkälässä? Tai ylipäätään julkisessa paikassa? No ei voi mitään jos on noin mielikuvitukseton seksin suhteen että pitää hakea kiksejä kiinnijäämisen pelosta.Alkuperäinen kirjoittaja Älä oo niin helppo:Barbaari oli aikoinaan mun kantispaikka, olen jopa harrastanut siellä seksiäAlkuperäinen kirjoittaja Peppari:Kukaan ei varmaan usko mutta Barbaari
En oo nuori, mutta taidan olla ite dementikko Mä en mitenkään saa päähäni, mitä siinä Pikku-Petsamon puoleisessa päässä on nyt?! Vaikka siis asun tässä kylillä ja meen siitä ohi jatkuvasti!Alkuperäinen kirjoittaja dementikko:Kultapiisku on siinä toisessa päässä, missä pidetään niitä tanssi- ja näytelmäkursseja. Tarkoitan sitä pikku-petsamon puoleista päätyä! Taidat olla liian nuori muistamaanAlkuperäinen kirjoittaja täällä:Linkkariaseman baari ei oo enää baari ollut moneen vuoteen. Mikä siinä nyt on?!? Kunnan yleisnäyttelytila, Kultapiisku, vai? Sitäpaitsi linkkariasema ei oo enää siinä vaan entisessä työttömien kirppiksessä!Alkuperäinen kirjoittaja dementikko:Eiku niin olikin..siis ent. tellu. Mitä siinä linkkariaseman baarissa nykyään on? Siis se ent. onnenpäivät ja mikä se nyt olikaan sitä ennen??Alkuperäinen kirjoittaja täällä:Oliks toi viimeks Onnenpäivät, joo vissiin? Se on se vanha Tellu tuossa Nordean talossa... Onnea hyvästä muistista! Eilen tuli lunta 20 senttiä, nyt on puolet sulanut pois.Alkuperäinen kirjoittaja dementikko:Onko se siinä entisen onnenpäivien tilassa? Juu...kesällä kävin, silloin varmaan näin tuon! Pitkä se on muisti.. joko siellä on se 25cm lunta?Alkuperäinen kirjoittaja täältä:Alkuperäinen kirjoittaja dementikko:oon nähny tän jossain.. *raapii päätään* Missäpäin tuo on?Alkuperäinen kirjoittaja täältä:pubi.fi
Ivalossa!
Oletko juonut muistisi?Alkuperäinen kirjoittaja täällä:En oo nuori, mutta taidan olla ite dementikko Mä en mitenkään saa päähäni, mitä siinä Pikku-Petsamon puoleisessa päässä on nyt?! Vaikka siis asun tässä kylillä ja meen siitä ohi jatkuvasti!Alkuperäinen kirjoittaja dementikko:Kultapiisku on siinä toisessa päässä, missä pidetään niitä tanssi- ja näytelmäkursseja. Tarkoitan sitä pikku-petsamon puoleista päätyä! Taidat olla liian nuori muistamaanAlkuperäinen kirjoittaja täällä:Linkkariaseman baari ei oo enää baari ollut moneen vuoteen. Mikä siinä nyt on?!? Kunnan yleisnäyttelytila, Kultapiisku, vai? Sitäpaitsi linkkariasema ei oo enää siinä vaan entisessä työttömien kirppiksessä!Alkuperäinen kirjoittaja dementikko:Eiku niin olikin..siis ent. tellu. Mitä siinä linkkariaseman baarissa nykyään on? Siis se ent. onnenpäivät ja mikä se nyt olikaan sitä ennen??Alkuperäinen kirjoittaja täällä:Oliks toi viimeks Onnenpäivät, joo vissiin? Se on se vanha Tellu tuossa Nordean talossa... Onnea hyvästä muistista! Eilen tuli lunta 20 senttiä, nyt on puolet sulanut pois.Alkuperäinen kirjoittaja dementikko:Onko se siinä entisen onnenpäivien tilassa? Juu...kesällä kävin, silloin varmaan näin tuon! Pitkä se on muisti.. joko siellä on se 25cm lunta?Alkuperäinen kirjoittaja täältä:Alkuperäinen kirjoittaja dementikko:oon nähny tän jossain.. *raapii päätään* Missäpäin tuo on?Alkuperäinen kirjoittaja täältä:pubi.fi
Ivalossa!
Sama tuli mieleen Kun en edes muistanut, missä sijaitsee baari, jossa oon ennen lasten tuloa käynyt?!?Alkuperäinen kirjoittaja Älä oo niin helppo:Oletko juonut muistisi?Alkuperäinen kirjoittaja täällä:En oo nuori, mutta taidan olla ite dementikko Mä en mitenkään saa päähäni, mitä siinä Pikku-Petsamon puoleisessa päässä on nyt?! Vaikka siis asun tässä kylillä ja meen siitä ohi jatkuvasti!Alkuperäinen kirjoittaja dementikko:Kultapiisku on siinä toisessa päässä, missä pidetään niitä tanssi- ja näytelmäkursseja. Tarkoitan sitä pikku-petsamon puoleista päätyä! Taidat olla liian nuori muistamaanAlkuperäinen kirjoittaja täällä:Linkkariaseman baari ei oo enää baari ollut moneen vuoteen. Mikä siinä nyt on?!? Kunnan yleisnäyttelytila, Kultapiisku, vai? Sitäpaitsi linkkariasema ei oo enää siinä vaan entisessä työttömien kirppiksessä!Alkuperäinen kirjoittaja dementikko:Eiku niin olikin..siis ent. tellu. Mitä siinä linkkariaseman baarissa nykyään on? Siis se ent. onnenpäivät ja mikä se nyt olikaan sitä ennen??Alkuperäinen kirjoittaja täällä:Oliks toi viimeks Onnenpäivät, joo vissiin? Se on se vanha Tellu tuossa Nordean talossa... Onnea hyvästä muistista! Eilen tuli lunta 20 senttiä, nyt on puolet sulanut pois.Alkuperäinen kirjoittaja dementikko:Onko se siinä entisen onnenpäivien tilassa? Juu...kesällä kävin, silloin varmaan näin tuon! Pitkä se on muisti.. joko siellä on se 25cm lunta?Alkuperäinen kirjoittaja täältä:Alkuperäinen kirjoittaja dementikko:oon nähny tän jossain.. *raapii päätään* Missäpäin tuo on?Alkuperäinen kirjoittaja täältä:pubi.fi
Ivalossa!