lähiöpub-G: Minkä niminen on kotiasi lähinnä oleva (lähiö)baari? KAIKKI VASTAAMAAN! :)

• Viestiketjun aloittaja kaljalle
  • Ensimmäinen viesti
Anu-78
Alkuperäinen kirjoittaja h k:
Alkuperäinen kirjoittaja hei koivulaiset:
Alkuperäinen kirjoittaja Anu-78:
Alkuperäinen kirjoittaja hei koivulaiset:
Alkuperäinen kirjoittaja heta:
Alkuperäinen kirjoittaja heta:
jaa-a, en tiiä mikä on nyt (korvessa asutaan) mut ennen oli olkkari :)
Nykyinen Koivu?
joo, nykyinen koivu nimeltään
Että sama pulju sitten, meilläkin tuo lähin vaikka oikeesti aika kaukana :)
mikä kaupunki?
Joensuu
noljakassa? kun taitaa olla munkin lähin :)
mekin asutaan marjalassa ja täällä ei baareja, tuntui toi olkkari ja koivu niminä jotanki tutuilta, käyny en ole :)
Niin ja onhan se toinenkin baari siellä eli ala noljakassa, paronitar jossa tänään kake randelin B)

Joopa joo
Alkuperäinen kirjoittaja Älä oo niin helppo:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Kukaan ei varmaan usko mutta Barbaari :D
Barbaari oli aikoinaan mun kantispaikka, olen jopa harrastanut siellä seksiä :D
Mitä hienoa on siinä että on harrastanut seksiä jossakin räkälässä? Tai ylipäätään julkisessa paikassa? No ei voi mitään jos on noin mielikuvitukseton seksin suhteen että pitää hakea kiksejä kiinnijäämisen pelosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Joopa joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Kukaan ei varmaan usko mutta Barbaari :D
Barbaari oli aikoinaan mun kantispaikka, olen jopa harrastanut siellä seksiä :D
Mitä hienoa on siinä että on harrastanut seksiä jossakin räkälässä? Tai ylipäätään julkisessa paikassa? No ei voi mitään jos on noin mielikuvitukseton seksin suhteen että pitää hakea kiksejä kiinnijäämisen pelosta.
Älkää kokeilko sitä kotona :wave:

täällä
Alkuperäinen kirjoittaja dementikko:
Alkuperäinen kirjoittaja täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja täältä:
oon nähny tän jossain.. *raapii päätään* Missäpäin tuo on?

Ivalossa!
Onko se siinä entisen onnenpäivien tilassa? Juu...kesällä kävin, silloin varmaan näin tuon! Pitkä se on muisti.. joko siellä on se 25cm lunta?
Oliks toi viimeks Onnenpäivät, joo vissiin? Se on se vanha Tellu tuossa Nordean talossa... Onnea hyvästä muistista! Eilen tuli lunta 20 senttiä, nyt on puolet sulanut pois.
Eiku niin olikin..siis ent. tellu. Mitä siinä linkkariaseman baarissa nykyään on? Siis se ent. onnenpäivät ja mikä se nyt olikaan sitä ennen??
Linkkariaseman baari ei oo enää baari ollut moneen vuoteen. Mikä siinä nyt on?!? Kunnan yleisnäyttelytila, Kultapiisku, vai? Sitäpaitsi linkkariasema ei oo enää siinä vaan entisessä työttömien kirppiksessä!
Kultapiisku on siinä toisessa päässä, missä pidetään niitä tanssi- ja näytelmäkursseja. Tarkoitan sitä pikku-petsamon puoleista päätyä! Taidat olla liian nuori muistamaan :(
:D En oo nuori, mutta taidan olla ite dementikko :D Mä en mitenkään saa päähäni, mitä siinä Pikku-Petsamon puoleisessa päässä on nyt?! Vaikka siis asun tässä kylillä ja meen siitä ohi jatkuvasti!

Ivalossa!
Onko se siinä entisen onnenpäivien tilassa? Juu...kesällä kävin, silloin varmaan näin tuon! Pitkä se on muisti.. joko siellä on se 25cm lunta?
Oliks toi viimeks Onnenpäivät, joo vissiin? Se on se vanha Tellu tuossa Nordean talossa... Onnea hyvästä muistista! Eilen tuli lunta 20 senttiä, nyt on puolet sulanut pois.
Eiku niin olikin..siis ent. tellu. Mitä siinä linkkariaseman baarissa nykyään on? Siis se ent. onnenpäivät ja mikä se nyt olikaan sitä ennen??
Linkkariaseman baari ei oo enää baari ollut moneen vuoteen. Mikä siinä nyt on?!? Kunnan yleisnäyttelytila, Kultapiisku, vai? Sitäpaitsi linkkariasema ei oo enää siinä vaan entisessä työttömien kirppiksessä!
Kultapiisku on siinä toisessa päässä, missä pidetään niitä tanssi- ja näytelmäkursseja. Tarkoitan sitä pikku-petsamon puoleista päätyä! Taidat olla liian nuori muistamaan :(
:D En oo nuori, mutta taidan olla ite dementikko :D Mä en mitenkään saa päähäni, mitä siinä Pikku-Petsamon puoleisessa päässä on nyt?! Vaikka siis asun tässä kylillä ja meen siitä ohi jatkuvasti!
Oletko juonut muistisi? :LOL:

täällä

Ivalossa!
Oletko juonut muistisi? :LOL:
Sama tuli mieleen :D Kun en edes muistanut, missä sijaitsee baari, jossa oon ennen lasten tuloa käynyt?!?

Mä en edes tiedä! :eek: Wetteri on ehkä lähin tai sitten Pub Oliver. EIKU HEI!! Lasketaanko tuo Gasthaus? Siinä on baari kanssa mutta se ei ole auki kuin kesällä ja lauantaisin. Jos, ni Mäntyniemi. Me asutaan n. 8 km keskustasta eikä täällä ihan vilise noita pubeja. Keskustassa on sitten vaikka sun mitä.

Yhteistyössä