"Lähiö rakentaa mamun identiteettiä enemmän kuin suomalaisuus"

Ihmeen rehellinen artikkeli Yleltä.

Artikkelissa todetaan että lähiöt eivät edusta suomalaisuutta vahvimmillaan. No, eipä ei. Alkavat olla monikulttuurisia sulatusuuneja, kun taas täällä maalla mietitään hiihtokisoja lapsille ja metsäaktiviteetteja.


Jep...olen sitä mieltä että mamuskaiset on pakotettava olemaan muuttamatta pieniltä paikkakunnilta Helsinkiin ja suuriin kaupunkeihin.
 
vierailija
Lähiöt on nykyään pilalla. Ysärillä oli vielä ihan kivoja lähiöitä mutta nykyään on liikaa monikulttuuria. Miksi niitä pitääkin olla niin paljon nykyään. Lapsetkin ihmettelee koko ajan "miks noi puhuu tolleen"
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Ihmeen rehellinen artikkeli Yleltä.

Artikkelissa todetaan että lähiöt eivät edusta suomalaisuutta vahvimmillaan. No, eipä ei. Alkavat olla monikulttuurisia sulatusuuneja, kun taas täällä maalla mietitään hiihtokisoja lapsille ja metsäaktiviteetteja.


Jep...olen sitä mieltä että mamuskaiset on pakotettava olemaan muuttamatta pieniltä paikkakunnilta Helsinkiin ja suuriin kaupunkeihin.
Kas, Echo pelastui palstamullistuksessa.

Päätäjät ja tutkijat eivät ymmärrä, miten maailma on muuttunut. Kun viime vuosituhannella joku muutti uuteen maahan, oli muuttajan pakko alkaa kotiutua heti, koska uuteen kulttuuriin törmäsi koko ajan.

Nyt asiat ovat toisin. Netti, some ja sateliittikanavat takaavat sen, että käsitys maailmasta muodostuu kuten entisessä kotimaassa, uuden tapahtumat ja tavat jäävät etäisiksi. Yhteiskunta ei pakota kielen ja tapojen oppimiseen, vaan viran puolesta ymmärtäjät estävät kotiutumista. Sosiaaliset tulonsiirrot takaavat sen, että varsinkin naiset voivat jäädä kuplaansa (ja miehensä armoille).

Toivottavasti kansalaisuuskoe etenee nopeasti ilman rettelöintiä.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Perussuomalaiset tekevät kaikkensa, jotta Suomeen ulkomailta muuttaneet eivät integroidu. Milloin halla-aholaiset ymmärtävät, että rasismi vaikuttaa siihen, integroituuko Suomeen muuttanut vai ei?
 
vierailija
Jahas ja vika on kantiksissa taas...
Ei maahanmuuttajat suolla typeriä ketjuja mammapalstalle kuten sinä teet.
Olet ihmisvihaaja. Tuskin katsoit illalla Yle klo 20:30 uutisia, jossa näytettiin nälkään kuolevia lapsia ja äitiä, joka itki nälkään kuollutta lastaan Gasassa.
Sinusta näiden ihmisten pitää kuolla kotimaahansa, jossa saat elää mukavasti korven perukoilla.
 
Ei maahanmuuttajat suolla typeriä ketjuja mammapalstalle kuten sinä teet.
Olet ihmisvihaaja. Tuskin katsoit illalla Yle klo 20:30 uutisia, jossa näytettiin nälkään kuolevia lapsia ja äitiä, joka itki nälkään kuollutta lastaan Gasassa.
Sinusta näiden ihmisten pitää kuolla kotimaahansa, jossa saat elää mukavasti korven perukoilla.
Kyllä maahanmuuttajat suoltavat omia typeriä ketjujaan, mutta eivät tänne. Niissä ketjuissa keskustellaan arabiaksi tai somaliaksi.Juuri tuota minä tarkoitin viestissä #7.
 
Ei maahanmuuttajat suolla typeriä ketjuja mammapalstalle kuten sinä teet.
Olet ihmisvihaaja. Tuskin katsoit illalla Yle klo 20:30 uutisia, jossa näytettiin nälkään kuolevia lapsia ja äitiä, joka itki nälkään kuollutta lastaan Gasassa.
Sinusta näiden ihmisten pitää kuolla kotimaahansa, jossa saat elää mukavasti korven perukoilla.
Mitä sä nyt mussutat. :mad: Mä olen kannattanut humanitääristä apua Gazaan ja vaikka olen Hamasin tuhoamisen (ei palestiinalaisten tuhoamisen) puolella, niin Israel moukaroi liian lujaa.

Mutta toisaalta, itsepähän palestiinalaiset ovat teronsa valinneet.

Ja palestiinalaisten auttamiseen menneet rahat on valuneet teroille. Hienoa, upeeta, mahtavaa.
 
vierailija
Ei maahanmuuttajat suolla typeriä ketjuja mammapalstalle kuten sinä teet.
Olet ihmisvihaaja. Tuskin katsoit illalla Yle klo 20:30 uutisia, jossa näytettiin nälkään kuolevia lapsia ja äitiä, joka itki nälkään kuollutta lastaan Gasassa.
Sinusta näiden ihmisten pitää kuolla kotimaahansa, jossa saat elää mukavasti korven perukoilla.
Onhan tuo kamalaa, mutta ei kai se suomalaisten vika ole että ne ei Lähi-idässä saa ikinä asioitaan kuntoon vaan vuosikymmeniä kahakoi.

Näin järkyttävällä tavalla leikattua sosiaaliturvaa saavana, olen sitä mieltä että ei Suomeen voi tällä hetkellä ottaa yhtään ulkomaan elättiä, koska kohta kukaan ei saa mitään kun syöjiä on yksinkertaisesti liikaa.
 
vierailija
Lukekaapa Echo ja Jortikka Omenansiemen itsestänne mainio arvio
toisessa tätä palstaa arvioivassa ketjussa. Olen täysin samaa mieltä listassa
mainituista nimimerkillä kirjoittajista.
 
Totta, ja tämä näkyy siinä, että katujengejä nimetään kaupunginosien mukaisesti. On myös tyypillistä, että mamut haluavat muuttaa sinne, missä omiaan jo on eli Helsinkiin ja muihin isoihin kaupunkeihin.
 
Totta, ja tämä näkyy siinä, että katujengejä nimetään kaupunginosien mukaisesti. On myös tyypillistä, että mamut haluavat muuttaa sinne, missä omiaan jo on eli Helsinkiin ja muihin isoihin kaupunkeihin.
taivaaseen kiitos siitä että ne kerääntyy yhelle koolle snadiin ja muihin petonkiviidakoihin

mitä siitä ny tulis jos niitä alkas pyörimään täällä landella?
 
taivaaseen kiitos siitä että ne kerääntyy yhelle koolle snadiin ja muihin petonkiviidakoihin

mitä siitä ny tulis jos niitä alkas pyörimään täällä landella?
Olet oikeassa. Maalla voi kyllä asua, jos tekee töitä. Loisijalle maaseutu ei ehkä kelpaa, kun ostoskeskuksia ei ole päivälorvimista varten tarjolla.
 
vierailija
taivaaseen kiitos siitä että ne kerääntyy yhelle koolle snadiin ja muihin petonkiviidakoihin

mitä siitä ny tulis jos niitä alkas pyörimään täällä landella?
No ootko miettinyt miten paljon haittaa siitä on sellaisille suomalaisille jotka ei pysty mitään ok taloa ostamaan? Toisaalta en ajattelekaan sinun ymmärtävän tai välittävän koska olet äärioikeistoa
 
vierailija
Onhan tuo kamalaa, mutta ei kai se suomalaisten vika ole että ne ei Lähi-idässä saa ikinä asioitaan kuntoon vaan vuosikymmeniä kahakoi.

Näin järkyttävällä tavalla leikattua sosiaaliturvaa saavana, olen sitä mieltä että ei Suomeen voi tällä hetkellä ottaa yhtään ulkomaan elättiä, koska kohta kukaan ei saa mitään kun syöjiä on yksinkertaisesti liikaa.
 

Yhteistyössä