tulevako?
Kuinka pitkiä koulupäiviä teillä on ollu? Onko mitään yleistä kaavaa päivän pituudella? Kuinka rankka on koulutus yleensäkin?
Kahdeksasta kuuteentoista tuntia koulua?!?!?!Alkuperäinen kirjoittaja hmm:8-16 välillä taisi yleisesti olla ainakin kaverilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Rankkaa???:Lähihoitajaks opiskelu on kaikkea muuta kuin rankkaa! Aikas lällyä touhua koko koulutus. Hyvä, et ees kunnon opiskelua on!
T: lähihoitaja vm -99
Alkuperäinen kirjoittaja You just lost the Game:Kahdeksasta kuuteentoista tuntia koulua?!?!?!Alkuperäinen kirjoittaja hmm:8-16 välillä taisi yleisesti olla ainakin kaverilla.
No kannattaa sitten Saat kuule niin paljon hyväks luettuu opintoja että helpoa tulee lähihoitajan opinnoista!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ok! Ollaan vaan pohdittu et js mies jäis lasten kans kotiin ja itse menisin opiskelemaan, niin kuinka onnistuis.....että ehtis olla lastenkin kanssa vielä koulupäivän päätteeks....lapset nyt 4v, 2v ja 7kk. Ylioppilas oon ja vuos takana sosiaalialan opintoja amk:ssa...
No jos vaikka haluaa sen AMMATIN siitä. Ilman kato sitä ammattinimikettä et paljon saa töitä, vaikka vannoisitkin osaavas asiat Ja ihan varmaan tulee sellaisia tilanteita vastaan mitä ei osaa entuudestaan. Toinen tuntuu vammaiset, toinen vanhukset ja toinen lapset - ja joku taas ei tiedä niistä mitäänAlkuperäinen kirjoittaja d:Mitäs järkeä sitä opiskella jtn lällyä mistä ei opi.
Laboraatioisssa se 100%, mutta nehän on kursseista vaan osasuoritus. Eli joissakin voi olla, sairaanhoitajaopinnoissa, ettei tartte kurssin luennoilla käydä ollenkaan. Omatoimisia tehtäviä on paljon enemmän, koska luentoja vähän.Alkuperäinen kirjoittaja d:Poikkis käy ja pitkiä on päivät. Tosin yo-pohjaisuudesta riippuu kans, miten pitkiä, siinä paketti on tiiviimpi. Läsnäolo on olikohan se nyt 80% pakollista, eli muutaman tunnin saa olla pois. Olen kokenut, että ammattikorkeasa taas saikkuopinnoissa läsnäoloa mitataan paljon paljon tarkemmin, heillä joisain kursseissa piti olla 100% läsnä... Tosin kun sairaanhoito on kyseessä niin en nyt ymmärtää ei voi lukemalla oppia.
Siis haloo, KELLO 8-16. Näinhän ne työ- ja koulupäivät normaalisti ilmotellaan. Se on täyspäiväistä opiskelua, joten tuolla välillä ne tunnit yleensä ovat. Ei tietysti joka päivä.Alkuperäinen kirjoittaja You just lost the Game:Kahdeksasta kuuteentoista tuntia koulua?!?!?!Alkuperäinen kirjoittaja hmm:8-16 välillä taisi yleisesti olla ainakin kaverilla.
Koulutus on kuules muuttunut 10 vuodessa jonkin verran... ja opetussuunnitelmat muuttuu koko ajan.Alkuperäinen kirjoittaja Rankkaa???:Lähihoitajaks opiskelu on kaikkea muuta kuin rankkaa! Aikas lällyä touhua koko koulutus. Hyvä, et ees kunnon opiskelua on!
Mä opiskelin (kahden lapsen äitinä ) lähihoitajaksi, valmistuin pari vuotta sitten. Kävin koulun kahdessa vuodessa, ja kyllä se aika löysä koulu oli.Alkuperäinen kirjoittaja lh-opiskelija:Koulutus on kuules muuttunut 10 vuodessa jonkin verran... ja opetussuunnitelmat muuttuu koko ajan.Alkuperäinen kirjoittaja Rankkaa???:Lähihoitajaks opiskelu on kaikkea muuta kuin rankkaa! Aikas lällyä touhua koko koulutus. Hyvä, et ees kunnon opiskelua on!
Kyllä se perheelliselle on välillä rankkaa, kun on tehtäviä, tenttejä ja harjoittelujaksoja (joissa myös kirjallisia tehtäviä ).
Meillä koulua pääsääntöisesti 8-16, joskus lyhyempiä päiviä.
Ei meilläkään kestä kuin 2v, mutta kait se rankkuus on sitten mm. opettajastakin kiinni. Meillä on eräissä aineissa tosi tiukat maikat, mutta kyllä niillä tunneilla sitten myös oppiiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä opiskelin (kahden lapsen äitinä ) lähihoitajaksi, valmistuin pari vuotta sitten. Kävin koulun kahdessa vuodessa, ja kyllä se aika löysä koulu oli.