Eli haluat lopettaa?Toivottavasti ymmärrät. Jotkut asiat ovat vain liian isoja.
Persut ja Sekoomus apupuolueineen kuuluvat ikuisesti oppositioonOlisi edes oma rakas, joka lohduttaisi vaalipettymyksen hetkellä, nyyh.
Kenelle tämä viesti oli? Jos noin haluat, varmaan voit sanoa, kenet jätät ketjussa.Oikeassa elämässä tai ei missään.
"Jätät ketjussa"? Pitäisikö tutkituttaa pää? (toinen)Kenelle tämä viesti oli? Jos noin haluat, varmaan voit sanoa, kenet jätät ketjussa.
Käy vain itse tutkituttamassa pääsi"Jätät ketjussa"? Pitäisikö tutkituttaa pää? (toinen)
Nämä viestit ohitan. Ne omani, tunnisteelliset kun on suunnattu eräälle otukselle, vaikka tyylini voi välillä vaihdella. Jos jäähyväisiä alkaa ketjussa sataa enemmän, saatan silloin vetäytyä hetkeksi, ja palata myöhemmin.Mun kaivattu ei ole piiiitkään aikaan laittanut mitään, josta tietäisin hänen varmasti kaipaavan.
Ei OgElta.Persut ja Sekoomus apupuolueineen kuuluvat ikuisesti oppositioon Vain idiootti äänestää heitä jotka köyhdyttävät 99% ja rikastuttavat 1%. Näitä idiootteja voisi rahdata Venäjälle ja Yhdysvaltoihin. Siellä fasismi sikiää. #Zeroempathy4narcissticpersons
En, etenkään kun ei olla vielä edes aloitettukaan. Ei turhaa draamaa, kiitos. Kaikki on hyvin.Eli haluat lopettaa?
Rakastan sinua, ikävä minullakin sinua, ei kuitenkaan itketä. Näkisimmepä pian. Mitä teet pääsiäisenä?Itkettää. Kaipaan sinua.
Vaikea uskoa, että olisit kaivattuni. Olen vaan kotona pääsiäisenä, kuten muutenkin.Rakastan sinua, ikävä minullakin sinua, ei kuitenkaan itketä. Näkisimmepä pian. Mitä teet pääsiäisenä?