Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun kaivattu vois ihan hyvin ottaa yhteyttä instagramin tai facebookin tai sähköpostin kautta. Kaikki on julkisia. Mutta eipä ota. Mun puhelinnumeronkin hän on nähnyt ja muistais varmasti senkin, jos haluais. Se on niin helppo muistaa. Ainoastaan kaksi numeroa vois olla hukassa, mutta jos on aikoinaan huomannut, että ne numerot on sama kuin meidän iät silloin kun tavattiin, niin muistaa nekin.

Vuosi oli 2010 ja kuukausi joulukuu kun 17 vuotiaana aloitin online-räiskintäpelien peluun Black Opsissa. Voi niitä aikoja! Tässä historian palasia sieltä Kylmän Sodan tunnelmista Sikojenlahdelta Fidel Castron eliminoimiseksi suunnittelusta operaatiosta.

Listen to Call of Duty Black Ops OP40 Theme by User 643216654 on #SoundCloud

vierailija
Ennen oli jotenkin helpompaa ”omia” tietyt viestit. Nyt on niin paljon hämmentäjiä joka suunnalta: oikealta, vasemmalta, edestä ja takaa, että vähemmästäkin menee pää sekaisin.

vierailija
Mun isä on muuten valinnut aikonaan mun puhelinnumeron. Silloin kun olin vielä ite alaikäinen. Se on niin helppo juurikin siksi, kun isällä on niin huono muisti, niin se oli valinnut helpoimmin muistettavan 😄 No on siinä etunsakin. Muistaa sitten muutkin. Huono puoli on ollut se, että jossain vaiheessa tuli aika paljon virhesoittoja ja pilasoittoja. No mun sisaruksella oli vielä helpompi numero ja se joutui luopumaan koko numerosta jo nuorena, kun epämääräisiä soittelijoita oli riesaksi asti. Lisäksi kaikki luuli aina että se huijasi, kun kertoi oman numeronsa. Joutui aina vakuuttelemaan, että "Kyllä tämä on ihan oikeasti mun numero."

Yhteistyössä