Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ilkeä trålli. Toivottavasti kukaan ei luule tuota viestiä oman kaivattunsa kirjoittamaksi.
Kun olisinkin vain trolli. Kaikki mikä ei sovi sun pirtaan ei ole trollaamista. Kärsin itselleni vaikeasta sydänsurusta ja siihen sattuu kuulumaan se aspekti etten ole kyennyt antamaan anteeksi. Se tekee todella kipeää. Anonyymillä palstalla kun ollaan niin viestien omimisesta tai mahdollisesta mielensä pahoittamisesta on jokainen ihan itse vastuussa.

vierailija
Kun olisinkin vain trolli. Kaikki mikä ei sovi sun pirtaan ei ole trollaamista. Kärsin itselleni vaikeasta sydänsurusta ja siihen sattuu kuulumaan se aspekti etten ole kyennyt antamaan anteeksi. Se tekee todella kipeää. Anonyymillä palstalla kun ollaan niin viestien omimisesta tai mahdollisesta mielensä pahoittamisesta on jokainen ihan itse vastuussa.
Kenelle?

vierailija
Tää on täynnä omijoita ja trolleja, menköön silti. Mä kaipaan vieläkin ja koitan etsiä sinua joka huoneesta. Olet piilossa tai minä paikalla aina väärään aikaan, unirytmi taas kierähtänyt ympäri. 🙁 Tykkään sinusta ja haluaisin, että oltaisiin taas sydänystäviä kanssasi! ❤ Oon surullinen kun kaikki meni näin. Olet rakas!

vierailija
Muistan kuin eilisen, ajan, jolloin oltiin yhdessä päivittäin. En halunnut tavata ystäviä, kun se olisi tarkoittanut, että mun täytyy olla poissa sun luota se aika. Ja aina pyrin tulemaan kotiin sinun luokse mahdollisimman pian. Mahdoitkohan tietää tai arvata sitä lainkaan, en muista siitä sinulle kertoneeni. Ehkä huomasit käytöksestä! Ei se asia ole paljon siitä vieläkään muuttunut. 😊

vierailija
Oho. Oon käynyt vuosia palstoilla ja oon aina luullut että Mangusti on mies. Tosin en varmaan kovin tarkkaan ole sen viestejä lukenut, kun oon jo varmaan alussa todennut ettei oo mun kaivattu. En lue monenkaan rekisteröityneen nikin viestejä, kun tiedän ettei ne oo mulle.

vierailija
Muistan kuin eilisen, ajan, jolloin oltiin yhdessä päivittäin. En halunnut tavata ystäviä, kun se olisi tarkoittanut, että mun täytyy olla poissa sun luota se aika. Ja aina pyrin tulemaan kotiin sinun luokse mahdollisimman pian. Mahdoitkohan tietää tai arvata sitä lainkaan, en muista siitä sinulle kertoneeni. Ehkä huomasit käytöksestä! Ei se asia ole paljon siitä vieläkään muuttunut.
Huono uutinen, mulle! 🙁❤

vierailija
Minä taas olen luullut Mangustin olleen nainen, joka kaipaa naista. Ehkä joku urheilija vieläpä. Hassua, että olen näin erehtynyt. En tosin ole hänen viestejään kovin tarkkaan lukenut, koska on ollut ilmeistä, etteivät ne liity mitenkään omaan tilanteeseeni.

vierailija
Tää on täynnä omijoita ja trolleja, menköön silti. Mä kaipaan vieläkin ja koitan etsiä sinua joka huoneesta. Olet piilossa tai minä paikalla aina väärään aikaan, unirytmi taas kierähtänyt ympäri. Tykkään sinusta ja haluaisin, että oltaisiin taas sydänystäviä kanssasi! Oon surullinen kun kaikki meni näin. Olet rakas!
_____
🔴
🟢🟡
_____
Tämä ei OgE,
samaten
muut viestit ovat
toisten tekstejä.
/ /
Ikävöitkö mua,
miespallerå?
Huomenta
&
tenderness
right back at ya.

Ethän sä mkn
'mun' tietenkään
ole, mutta ajatus
sulle kuitenkin.
Tuutko istuun mun
sylccyyn, eetterissä,
ajatuksissa?
Kannanko
sua selkärepussa?

Mä haluan parantaa
pienen pojan sun
sisälläs.

Mulla on tää juttu
mun sisällä, pupu.

Ei musta ortopediä
tullut. En hakenut
lääkikseen.

Mutta yhä mä
olen se,

Parantajan
arkkityyppi.

Mä parannan,

ilman kosketusta.

💋×

vierailija
Toivon sulle kaikkea hyvää, etenkin mielenrauhaa, voi hyvin ja kukoista.

Yhteistyössä