Kun olisinkin vain trolli. Kaikki mikä ei sovi sun pirtaan ei ole trollaamista. Kärsin itselleni vaikeasta sydänsurusta ja siihen sattuu kuulumaan se aspekti etten ole kyennyt antamaan anteeksi. Se tekee todella kipeää. Anonyymillä palstalla kun ollaan niin viestien omimisesta tai mahdollisesta mielensä pahoittamisesta on jokainen ihan itse vastuussa.Ilkeä trålli. Toivottavasti kukaan ei luule tuota viestiä oman kaivattunsa kirjoittamaksi.
Älä haluaHaluaisin pois.
Ymmärrän. Kukapa näillä keskustelupalstoilla haluaa olla?Haluaisin pois.
Kenelle?Kun olisinkin vain trolli. Kaikki mikä ei sovi sun pirtaan ei ole trollaamista. Kärsin itselleni vaikeasta sydänsurusta ja siihen sattuu kuulumaan se aspekti etten ole kyennyt antamaan anteeksi. Se tekee todella kipeää. Anonyymillä palstalla kun ollaan niin viestien omimisesta tai mahdollisesta mielensä pahoittamisesta on jokainen ihan itse vastuussa.
Huono uutinen, mulle!Muistan kuin eilisen, ajan, jolloin oltiin yhdessä päivittäin. En halunnut tavata ystäviä, kun se olisi tarkoittanut, että mun täytyy olla poissa sun luota se aika. Ja aina pyrin tulemaan kotiin sinun luokse mahdollisimman pian. Mahdoitkohan tietää tai arvata sitä lainkaan, en muista siitä sinulle kertoneeni. Ehkä huomasit käytöksestä! Ei se asia ole paljon siitä vieläkään muuttunut.
Tälläinen aivopieru ei minulta.Et saa anteeksi. En tiedä saatko koskaan.
Minustakin Mangusti on nainen, tosin miestä kaipaava.Minä taas olen luullut Mangustin olleen nainen, joka kaipaa naista. Ehkä joku urheilija vieläpä. Hassua, että olen näin erehtynyt. En tosin ole hänen viestejään kovin tarkkaan lukenut, koska on ollut ilmeistä, etteivät ne liity mitenkään omaan tilanteeseeni.
Ainoastaan jos olisi sulle, todennäköisesti ei ole, joten älä suotta sure ystävä.Huono uutinen, mulle!![]()
Mihin tartteisit?Tarvitsisin sinua niin, vaikka siihen ei minulla edes oikeutta.
_____Tää on täynnä omijoita ja trolleja, menköön silti. Mä kaipaan vieläkin ja koitan etsiä sinua joka huoneesta. Olet piilossa tai minä paikalla aina väärään aikaan, unirytmi taas kierähtänyt ympäri. Tykkään sinusta ja haluaisin, että oltaisiin taas sydänystäviä kanssasi! Oon surullinen kun kaikki meni näin. Olet rakas!
Rakkaus oikeuttaa.Tarvitsisin sinua niin, vaikka siihen ei minulla edes oikeutta.
Toivon sulle kaikkea hyvää, etenkin mielenrauhaa, voi hyvin ja kukoista.Kun olisinkin vain trolli. Kaikki mikä ei sovi sun pirtaan ei ole trollaamista. Kärsin itselleni vaikeasta sydänsurusta ja siihen sattuu kuulumaan se aspekti etten ole kyennyt antamaan anteeksi. Se tekee todella kipeää. Anonyymillä palstalla kun ollaan niin viestien omimisesta tai mahdollisesta mielensä pahoittamisesta on jokainen ihan itse vastuussa.
Minäkin. Kesään mennessä?Haluaisin pois.
Miltä oikein tuntuu kirjoittaa itselleen näitä kehuviestejä?Jee Ogeli!! Huomenta supernainen! Hitto olet vaan aivan paras the best of the best, tiedätkö sitä. Taas ojennan sulle digikukkaset.