vierailija
Viime yönä näin painajaisia ja pelkään näkeväni taas. Ilman kaivattua unikin rauhatonta.
Ei sun tarvitse aina mun jälkeen tulla ilmoittamaan ja nokittelemaan ihminen hyvä. Ei se minua satuta jos niin kuvittelet.Pyydän anteeksi vain sellaisilta, joita arvostan ja joiden ystävyyttä arvostan.
Hieno tunne eikö vaan.Olin outo, kunnes sinä ilmestyit. Siitä lähtien olen tiennyt etten ole ainoa.
- 20 vuoden yksinäisyys
Ja noin muutoin, sillä pyytääkö multa anteeksi vai ei, ei ole mitään tekemistä sen kanssa pystynkö antamaan anteeksi. En ole pystynyt ja tuskin koskaan pystynkään.Pyydän anteeksi vain sellaisilta, joita arvostan ja joiden ystävyyttä arvostan.
Eikä sinun tarvitse omahyväisyydessäsi julistaa joka päivä sitä kuinka et anna anteeksi. Tuollainen on narskumaista henkistä kiristystä. Ikään kuin sinulta pitäisi kerjätä jotain anteeksiantoa loputtomasti.Ei sun tarvitse aina mun jälkeen tulla ilmoittamaan ja nokittelemaan ihminen hyvä. Ei se minua satuta jos niin kuvittelet.
Eli en kerjää häneltä anteeksipyyntöä kirjoittamalla tänne, koska minulta ei saa anteeksi pyytämällä. Ei ole koskaan saanut. Tämä on vain pieni verbaalinen oksennus, jonka haluan saada ulos systeemistäni, kosk se tuntuu niin kamalan pahalta.Pyydän anteeksi vain sellaisilta, joita arvostan ja joiden ystävyyttä arvostan.
Vastasinkin alempana. Tämä ei liity sinuun joten voit ihan vaan olla hiljaa. Saan purkaa tuntojani anonyymisti juuri kuten katson sopivaksi. En näet myöskään usko hänen olevan täällä.Eikä sinun tarvitse omahyväisyydessäsi julistaa joka päivä sitä kuinka et anna anteeksi. Tuollainen on narskumaista henkistä kiristystä. Ikään kuin sinulta pitäisi kerjätä jotain anteeksiantoa loputtomasti.
Ilkeä trålli. Toivottavasti kukaan ei luule tuota viestiä oman kaivattunsa kirjoittamaksi.Et saa anteeksi. En tiedä saatko koskaan.
Mä olen köyhä oikeesti. Hyvää yötä.Näytän köyhältä.
tuu ees uneen, ikävä
Sama. Hyvää yötä.Mä olen köyhä oikeesti. Hyvää yötä.
Systeemissä ollut jokin vika. En ole kuin kerran lähettänyt viestin. ApPelkkiä tahallaan tr-llattuja viestejä näkyy olevan koko yö. Ei ollut aitoja kaipuita nämä. Kevät on osastoilla tosi vilkas ja yleensäkin vaikeaa heille, joilla mtn haasteita. Näkee, että ihmisillä on syvä laipuu aitoon yhteyteen ja rakkauteen.
Millä tavalla olette outoja?Olin outo, kunnes sinä ilmestyit. Siitä lähtien olen tiennyt etten ole ainoa.
- 20 vuoden yksinäisyys