Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei sun tarvitse aina mun jälkeen tulla ilmoittamaan ja nokittelemaan ihminen hyvä. Ei se minua satuta jos niin kuvittelet.
Eikä sinun tarvitse omahyväisyydessäsi julistaa joka päivä sitä kuinka et anna anteeksi. Tuollainen on narskumaista henkistä kiristystä. Ikään kuin sinulta pitäisi kerjätä jotain anteeksiantoa loputtomasti.

vierailija
Eikä sinun tarvitse omahyväisyydessäsi julistaa joka päivä sitä kuinka et anna anteeksi. Tuollainen on narskumaista henkistä kiristystä. Ikään kuin sinulta pitäisi kerjätä jotain anteeksiantoa loputtomasti.
Vastasinkin alempana. Tämä ei liity sinuun joten voit ihan vaan olla hiljaa. Saan purkaa tuntojani anonyymisti juuri kuten katson sopivaksi. En näet myöskään usko hänen olevan täällä.

vierailija
Pelkkiä tahallaan tr-llattuja viestejä näkyy olevan koko yö. Ei ollut aitoja kaipuita nämä. Kevät on osastoilla tosi vilkas ja yleensäkin vaikeaa heille, joilla mtn haasteita. Näkee, että ihmisillä on syvä laipuu aitoon yhteyteen ja rakkauteen.

vierailija
Pelkkiä tahallaan tr-llattuja viestejä näkyy olevan koko yö. Ei ollut aitoja kaipuita nämä. Kevät on osastoilla tosi vilkas ja yleensäkin vaikeaa heille, joilla mtn haasteita. Näkee, että ihmisillä on syvä laipuu aitoon yhteyteen ja rakkauteen.

vierailija

vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Paljon unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Kaipaan sinua. 🥺
Voin vain kuvitella kuinka suloinen olisit kun nukkuisit ja tuhisisit viekussa. Tämmösiä olen ajatellut. 🥰
Saisinpa sinut tähän paijattavaksi. 😍
Hassua mun ulkonäöstä näkee että harrastan jouksemista yms. Näin sain kuulla menneellä viikolla koulussa. 😄 Onkohan tämä koko elämän ajan juoksemisen harrastaminen vaikuttanut mun kehon kehitykseen ja ulkonäköön. Varmasti on. 🤔 Nyt ollut vähän taukoa siitä. En ole polkujuoksua harrastanut ollenkaan täällä nykyisellä asuinalueella.
Rakkaudella M.K.K

Yhteistyössä