vierailija
Keneltä kysytään? Olen yksin kotonani, kuten aina.Voitko kertoa ketä siellä on
Keneltä kysytään? Olen yksin kotonani, kuten aina.Voitko kertoa ketä siellä on
Silloin edellisellä kerralla siellä oli eräs toinenkinKeneltä kysytään? Olen yksin kotonani, kuten aina.
Toivottavasti, jos sähköt ja puhelinverkko toimivat. Hyvää yötä rakas.Hyvää yötä, rakas heebo. Löydänköhän sut täältä viikonloppuna?
Mitä missä milloin? Kaikki käy.Voisitko vastata kysymyksiin, muuten tapaaminen ei onnistu.
Isännöitsijä kävi täällä huhtikuussa, ehkä on käynyt poissaollessani joskus päivällä työssä ollessani. Ei kyllä ole jättänyt käyntiilmoitusta eteiseen.Silloin edellisellä kerralla siellä oli eräs toinenkin
Ei kun eräs toinen....Isännöitsijä kävi täällä huhtikuussa, ehkä on käynyt poissaollessani joskus päivällä työssä ollessani. Ei kyllä ole jättänyt käyntiilmoitusta eteiseen.
AjelenMitä teet monella autolla?
Puhuin tämän iltaisesta. Muuten kyllä tiedän, missä mennään. En vain pysy kärryillä, milloin sohin. Se on taivahan tosi. En minä huvikseni sinua satuta. Tämä kannattaa sisäistää, jos mun kans meinaat heilastella.
et voi ajaa kaikillaAjelen
Jaa no, eri autoilla on eri tarkoitus. Yhdellä kuljetetaan materiaalia, toisella jotakin muuta, kolmannella kuljetaan töihin ja muualle jne.et voi ajaa kaikilla
onko yksi rouvanJaa no, eri autoilla on eri tarkoitus. Yhdellä kuljetetaan materiaalia, toisella jotakin muuta, kolmannella kuljetaan töihin ja muualle jne.
Koska lapsilla pitää olla leluja?Mitä teet monella autolla?
Ei kaadu. Olet aika hurmaava. Toisten mielenoikut ovat vaan sekoittaneet minua pahasti, mutta se on tilapäisempää kuin sinä.Pelkään, että tämä kaatuu minuun, siihen, millainen olen.
~ 🩵~Kohtuullinen ja järkevä olettamus. Lisäksi monet immeiset haluavat tahallaan "ymmärtää väärin" ja päästä loukkaantumaan tahallaan. Eräänlainen kiusaamisen muoto tuokin. Kaikkea hyvää sinulle ap, hyvää yötä.
Joo, korttelikyttääjät ovat rasittavia, varsinaisia kyyliä. Hyvää yötä.