Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Suu toimii nopeammin kuin pää? Sellasta sattuu.
Ei, vaan kirjoitan nopeasti. Osaan kyllä ajatella, mutta kirjoitan oman ajatukseni, enkä silloin ehdi tai pysty välttämättä ajatella kaikkia niitä mahdollisia tulkintoja, joita viestistä voi tehdä. Lisäksi intention ja tulkinnan välissä on kieli ja sen fragmentaarisuus. Ei yhdessä lauseessa voi sanoa useinkaan riittävän tyhjentävästi vaan ehkä jonkin puolen asiasta. Ohjeistan tulkitsemaan viestejäni olettaen, että ei ole tarkoitus loukata.

vierailija
Itsekin luen viestejäsi parhain päin. Jokaiselle tulee kömmähdyksiä. On ehdottoman tärkeää osata kysyä, että mitä tarkoitit tai että tuo loukkaa. Ja nimenomaan siitä kyseisestä asiasta ilman, että tarvitsee arvailla, mistä on kyse. Silloin kaikki on paljon yksinkertaisempaa.

vierailija
Ei, vaan kirjoitan nopeasti. Osaan kyllä ajatella, mutta kirjoitan oman ajatukseni, enkä silloin ehdi tai pysty välttämättä ajatella kaikkia niitä mahdollisia tulkintoja, joita viestistä voi tehdä. Lisäksi intention ja tulkinnan välissä on kieli ja sen fragmentaarisuus. Ei yhdessä lauseessa voi sanoa useinkaan riittävän tyhjentävästi vaan ehkä jonkin puolen asiasta. Ohjeistan tulkitsemaan viestejäni olettaen, että ei ole tarkoitus loukata.
Kohtuullinen ja järkevä olettamus. Lisäksi monet immeiset haluavat tahallaan "ymmärtää väärin" ja päästä loukkaantumaan tahallaan. Eräänlainen kiusaamisen muoto tuokin. Kaikkea hyvää sinulle ap, hyvää yötä.

vierailija
Nyt veisit sinut satujen saarelle, jossa olisi vain me kaksi ja linnut laulupuussa.
Kohtuullinen ja järkevä olettamus. Lisäksi monet immeiset haluavat tahallaan "ymmärtää väärin" ja päästä loukkaantumaan tahallaan. Eräänlainen kiusaamisen muoto tuokin. Kaikkea hyvää sinulle ap, hyvää yötä.
Kiitos, samoin. Hyvää yötä.

vierailija
Voi riippua taustoistakin. Joku voi ottaa hyvällä tarkoitetun eleen pahana tarkoituksena, koska on tottunut vaikka siihen jo aiemmin elämässään. Ei usko hyvään. Esimerkkinä, jos ohi kulkiessa pari miestä vilkaisee minua ja naurahtaa selän takana niin otan sen niin, että nauravat sille miten kamala olen. Voi olla, että nauroivat jollekin aivan muulle asialle tai sitten hyvällä, mutta minä otan aina pahana. Olen siihen tottunut. Sivusta.

Yhteistyössä