vierailija
Missä nyt?Siellä oli aiemmin muita
Missä nyt?Siellä oli aiemmin muita
Ei, vaan kirjoitan nopeasti. Osaan kyllä ajatella, mutta kirjoitan oman ajatukseni, enkä silloin ehdi tai pysty välttämättä ajatella kaikkia niitä mahdollisia tulkintoja, joita viestistä voi tehdä. Lisäksi intention ja tulkinnan välissä on kieli ja sen fragmentaarisuus. Ei yhdessä lauseessa voi sanoa useinkaan riittävän tyhjentävästi vaan ehkä jonkin puolen asiasta. Ohjeistan tulkitsemaan viestejäni olettaen, että ei ole tarkoitus loukata.Suu toimii nopeammin kuin pää? Sellasta sattuu.
Kohtuullinen ja järkevä olettamus. Lisäksi monet immeiset haluavat tahallaan "ymmärtää väärin" ja päästä loukkaantumaan tahallaan. Eräänlainen kiusaamisen muoto tuokin. Kaikkea hyvää sinulle ap, hyvää yötä.Ei, vaan kirjoitan nopeasti. Osaan kyllä ajatella, mutta kirjoitan oman ajatukseni, enkä silloin ehdi tai pysty välttämättä ajatella kaikkia niitä mahdollisia tulkintoja, joita viestistä voi tehdä. Lisäksi intention ja tulkinnan välissä on kieli ja sen fragmentaarisuus. Ei yhdessä lauseessa voi sanoa useinkaan riittävän tyhjentävästi vaan ehkä jonkin puolen asiasta. Ohjeistan tulkitsemaan viestejäni olettaen, että ei ole tarkoitus loukata.
Kiitos, samoin. Hyvää yötä.Kohtuullinen ja järkevä olettamus. Lisäksi monet immeiset haluavat tahallaan "ymmärtää väärin" ja päästä loukkaantumaan tahallaan. Eräänlainen kiusaamisen muoto tuokin. Kaikkea hyvää sinulle ap, hyvää yötä.
Varovainen kannattaa ollaEn kyllä uskalla enää tänään avata ovea
Kenelle?Pidäthän huolta itsestäsi.
Enhän. Tässä olen.Sä katosit sanaakaan sanomatta.
Tuttu tilanne minullekin nuoruuden päiviltä.En uskaltanut koputtaa kun en tiedä kuka olisi tullut avaamaan
Joitakin kertoja, ehkä 2-5, vuorokaudessa. Entä sinä itse?Et taida enää käydä täällä.
Voi riippua taustoistakin. Joku voi ottaa hyvällä tarkoitetun eleen pahana tarkoituksena, koska on tottunut vaikka siihen jo aiemmin elämässään. Ei usko hyvään. Esimerkkinä, jos ohi kulkiessa pari miestä vilkaisee minua ja naurahtaa selän takana niin otan sen niin, että nauravat sille miten kamala olen. Voi olla, että nauroivat jollekin aivan muulle asialle tai sitten hyvällä, mutta minä otan aina pahana. Olen siihen tottunut. Sivusta.Kohtuullinen ja järkevä olettamus. Lisäksi monet immeiset haluavat tahallaan "ymmärtää väärin" ja päästä loukkaantumaan tahallaan. Eräänlainen kiusaamisen muoto tuokin. Kaikkea hyvää sinulle ap, hyvää yötä.
Mitä kysyit ja keneltä?Heh, en ole saanut yhteenkään kysymykseen vastausta.
Yöllä herätessäni saatan käydä, samoin aamulla. Iltaisin enää harvemmin, koska yritän mennä nukkumaan aikaisemmin.Joitakin kertoja, ehkä 2-5, vuorokaudessa. Entä sinä itse?
Keneltä toivot? Osuu minuun, mutta tuskin kaivattu seuraa.Somettaisitpa yhtä paljon kuin joskus ennen. Nykyään julkaiset niin harvoin mitään. Niin kyllä itekin. Mutta mulla ei olekaan elämää.
Minullakaan ei ole elämää ja olen hyvinkin "aktiivinen" "somessa" ja alustoilla. Paljon aikaa, vähän tekemistä.Somettaisitpa yhtä paljon kuin joskus ennen. Nykyään julkaiset niin harvoin mitään. Niin kyllä itekin. Mutta mulla ei olekaan elämää.
Pyrin samaan, harmittaa kun herätessä päivä on jo laskenut.Yöllä herätessäni saatan käydä, samoin aamulla. Iltaisin enää harvemmin, koska yritän mennä nukkumaan aikaisemmin.
Ei voi tietää. Jos kaivattusi tuntee sinut, tai edes tietää, saattaa seuratakkin tai ainakin vaklata.Keneltä toivot? Osuu minuun, mutta tuskin kaivattu seuraa.
Oi jospa jo olisi.Olisipa nyt se hetki, jona riisut paitani, avaat nappini ja hamuat rintojani.