vierailija
Tiedän. Sanoin, että et haluaisi olla. Mutta kun on, siitä tilasta yrittää päästä pois kohti parempaa. Silloin ei tee mieli todeta, että sitä parempaa ei ole.En ole onneton, enemmän ponneton.
Tiedän. Sanoin, että et haluaisi olla. Mutta kun on, siitä tilasta yrittää päästä pois kohti parempaa. Silloin ei tee mieli todeta, että sitä parempaa ei ole.En ole onneton, enemmän ponneton.
Kenen, miehen vai naisen?Yritän nukahtaa, mutta nyt on sellainen tilanne, että mun sydän kaipaa sun huomioo.
Kerro sydämellesi, että tässä olen.Yritän nukahtaa, mutta nyt on sellainen tilanne, että mun sydän kaipaa sun huomioo.
Toki toki. Itse vaan koen, että turha etsintä, toivo ja haikailu tekee onnettomaksi. Sen onnen voi löytää muistakin asioista ja tästä hetkestäTiedän. Sanoin, että et haluaisi olla. Mutta kun on, siitä tilasta yrittää päästä pois kohti parempaa. Silloin ei tee mieli todeta, että sitä parempaa ei ole.
Voi varmaan. Itse taas koen, että puuttuu eräs tärkeä asia, jota ei voi korvata millään. Paitsi ehkä kuolettamalla itsessään kaipuunsa. Tajuaisit varmaan, jos sinulta vietäisiin viereltäsi se tärkein.Toki toki. Itse vaan koen, että turha etsintä, toivo ja haikailu tekee onnettomaksi. Sen onnen voi löytää muistakin asioista ja tästä hetkestä
Samoin sanoin.i love you
No mulle ei tosiaan ehkä ole koskaan ollut se parisuhde tärkein, ei ne mitään elämäni rakkauksia ole olleet.Voi varmaan. Itse taas koen, että puuttuu eräs tärkeä asia, jota ei voi korvata millään. Paitsi ehkä kuolettamalla itsessään kaipuunsa. Tajuaisit varmaan, jos sinulta vietäisiin viereltäsi se tärkein.
Mihin tämä liittyi?Minä en muuten ole autismin kirjolla, mutta sinä sitä vastoin olet typerys ja peluri. Sellasta. Öitä. P
Aika etelässä.Mistäpäin K?
Hyvää yötäYritän nukahtaa, mutta nyt on sellainen tilanne, että mun sydän kaipaa sun huomioo.