mutta kyllä tämä jotenkin järjestyy. uusi yritys perjantaina/lauantaina/sunnuntaina
Et vastannut koskaanIlmeisesti halusit lopettaa irl viestittelyn.
Monikaan ei ole, mutta useimmat korjattavissa jos on yhteistä tahtoa ja myötämieltä.Tiedätkö, kaikki ei ole ihan hyvin.
🦾Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia.
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle.
Voisinpa olla sylissäsi. Siinä kehräisin tyytyväisenä. Olisi niin ihanaa.
Minusta olisi ihana dominoida sinua hellästi.
Ollut vähän parempi olo tänään. Ei ole väsyttänyt niin että ajatus ei kulje. Hengenahdistus on vähentynyt jonkin verran. Sitä oli ollut sunnuntaista asti. Yhdellä läheisellä ja kaverilla ollut mykoplasmaa. Mä paranen hitaasti sen takia kun mä en aina syö tarpeeksi ja sitten noi puutostilat ruokavalion kusemisesta. Oi voi mun paino on tippunut 53kg. V*ttu mä lähen kohta tuulen matkaan. Tuutko pelastamaan jos tuuli vie minut.
Rakkaudella M.K.K
Mielestäni huono ajatella noin. Sitähän moni yrittää, lannistaa toisen.Kun saa riittävästi nenilleen, tulee varovaiseksi.
Sanopa muuta.Kun saa riittävästi nenilleen, tulee varovaiseksi.
Vastasin.Et vastannut koskaan
Hyvää yötä runomiesHyvää yötä naiselle pikkukaupunkiin rannikolle.
Kiitos lohdullista sanoista. Irl vain tilanne eri. Nämä palstat sekoittavat vain pään.Kaikki on hyvin, et ole menettänyt minua eikä mikään tai mihinkään ole liian myöhäistä. Nuku hyvin rakas
Toivottavasti pieni vastoinkäyminen ei vie pois puhtia. Joiltakin sika syö eväät jo pihalla ja vain ovat luontojaan luovuttajia, ei ole sisua. Sivareita ja sellaisiaKun saa riittävästi nenilleen, tulee varovaiseksi.
Aika on puolellasi. Hyvää yötä tuntematon ystävä.En yritä edes esittää viisaampaa kuin olen, se on aivan turhaa. Luotan, että pikku hiljaa opin viisaammaksi. Kaiken kaikkiaan olen kuitenkin aika nuori vielä.
Täysin samaa mieltä, niille ei tule antaa periksi. Terveinen kaivatulle.Mielestäni huono ajatella noin. Sitähän moni yrittää, lannistaa toisen.
En, mutta kaivattuni teki näin.Ilmeisesti halusit lopettaa irl viestittelyn.
En halunnut. En halua koskaan lopettaa.Ilmeisesti halusit lopettaa irl viestittelyn.
Säälittäviä tällaiset roikkuvat. Jos et ole kiinnostava edes ystävänä, et sitä ole. Todennäköisesti ajat kaivattuasi vain kauemmas itsestäsi.En, mutta kaivattuni teki näin.
Valehteli "ystävyydestään".
Sivusta.