vierailija
Ikävöin sua jatkuvasti, älä nyt sitä ainakaan epäile, vaikka tää on tällästä sekoilua monella tavoin..
Ikävöin sua jatkuvasti, älä nyt sitä ainakaan epäile, vaikka tää on tällästä sekoilua monella tavoin..
ihanaIkävöin sua jatkuvasti, älä nyt sitä ainakaan epäile, vaikka tää on tällästä sekoilua monella tavoin..
En kylläkään laskenut sitä mukaanSuosikkini oli se kun muualta sekaannuksen selittämään päätynyt laskettiin niihin jotka eivät ymmärtäneet asiaa ja jonka no, sanotaanko jokseenkin kattavampaa käsitystä koitettiin kartuttaa tekstiä heijastelemattomalla tarkennuksella. Taidan seurata tuon eh, uuden ikonimme esimerkkiä ja lähteä sviiduun täältä kun tosiaan leikkaa hiukan tylsästi kyllä nyt. :s
Ai E? En usko että se pääsee täältä koskaan pois. Tarvis aika paljon sitä selkärankaa, että pääsis.Ai ei se mennytkään mihinkään. No, itselläni on ehkä se ja se (toistaiseksi.. :0) joten here I go.
Olette te (amis?)palstamuijat yksiä päänaukojia. Äikäntunnilla alakoulussa opittua: Ihminen on hän, ei "toi yks" eikä "se".Ai E? En usko että se pääsee täältä koskaan pois. Tarvis aika paljon sitä selkärankaa, että pääsis.
Tuo olisi kamalaa. Toivottavasti ei omani ajattele noin olen joskus kertonut hänelle, että hänen ei tarvitse tykätä, vaikka minä pidänkin hänestä.Toivottavasti mun kaivatulla ei ole tunne, että kohteliaisuudesta joutuu esittämään että rakastaa (tai ei voi sanoa noin) eli siis tykkää. Ei tarvi. Joskus tykkäsin vähän liikaa, mutta ne tunteet on lieventyneet lähes kokonaan. Mietin silti ystävyyttä, koska harvoinpa sitä kohtaa yhtä samalla aaltopituudella olevaa. Mutta silkasta kohteliaisuudesta ei tarvi ystävystyä, jos et itse halua.
Just äsken saarnasit tuolla miten tällä palstalla ei tarvi kirjoittaa täydellistä kirjakieltä ja nyt pitäis sitten käyttää muotoa hän. Ristiriitaista. Mulla on muuten maisterin paperit btw. Ei tosin Suomen kielestä.Olette te (amis?)palstamuijat yksiä päänaukojia. Äikäntunnilla alakoulussa opittua: Ihminen on hän, ei "toi yks" eikä "se".
Hän oli kohtelias ja hän vastasi kysymykseeni sometilistään, joka passiivinen eikä avoinna seuraajille. Miten teitä happamia öykkäriämmiä kukaan jaksaa missään katsella, saanko kysyä? Oksennatte p_skaa palstalla ja
työpaikallanne pahanilmanlintuja
(kauniiden)naisten vihaajia olette tietysti? Paitsi ettette töissä käy ettekä varmaan ole aikeissakaan, osuuko? Kellään teistä ei takuulla ainoatakaan elävää ystävää, koko elämänne sisältö on täällä irvistely ja veetuilu.
Sinä ja sinun maisterinpaperis eli amistokaris käy korkeintaan veskipaperiksi, totean nyt sinulle, Eetä halveksunut törkyturpa palstamuija. Morjens, menen nukkumaan. Jääpä sinä kuikuilemaan chatsiskojes kanssa. Kirjoita minun puolesta rumuuksiasi vaikka koko yö!Just äsken saarnasit tuolla miten tällä palstalla ei tarvi kirjoittaa täydellistä kirjakieltä ja nyt pitäis sitten käyttää muotoa hän. Ristiriitaista. Mulla on muuten maisterin paperit btw. Ei tosin Suomen kielestä.
Ei ole ollenkaan julkisuuden henkilö. Eikä halua ollakaan, ei mistään hinnasta. Nämä todennut monissa hänen kommenteissaan täällä ja vauvalla. Elää hengellistä askeesielämää. Nyt mentävä petiin hyvää yötä.Mistä tämä ketjun E pitäis tuntea, kun kaikki täällä tuntuu tietävän että se on niin kaunis ja hoikka ja karismaattinen, että kaikki on kateellisia? Kun ei sillä ole ainakaan profiilikuvaa eikä nikkiä. Onko se siis joku julkkis? Kun ilmeisesti se on jotenkin tavallista tallaajaa korkeampiarvoisempikin teidän ja sen kommenteista päätellen. En saa päähäni ketään E-kirjaimella alkavaa nelikirjaimistä nelikymppistä suomalaista julkkisnaista. Onko sellaisia Suomessa edes?
Sinä oot kyllä huomattavasti pahempi törkyturpa kuin minä, joka vain totesin ettei tästä ketjusta pääse pois. Luepa nyt tuo oma viestisi ihan ajatuksella ja mieti miten puhut toisille ihmisille. En ite edes osasi puhua noin törkeästi.Sinä ja sinun maisterinpaperis eli amistokaris käy korkeintaan veskipaperiksi, totean nyt sinulle, Eetä halveksunut törkyturpa palstamuija. Morjens, menen nukkumaan. Jääpä sinä kuikuilemaan chatsiskojes kanssa. Kirjoita minun puolesta rumuuksiasi vaikka koko yö!
Ole niin hyvä, areena on vapaa.
Oon liikaa viettänyt vauvalla aikaa. Näin se white trash puhetapa tarttuu. Alankin palstapaastolle Een mukana. Eiköhän ihmisyys ja inhimillisyys sieltä ala pikkuhiljaa palautua. Niin minä luulen.Sinä oot kyllä huomattavasti pahempi törkyturpa kuin minä, joka vain totesin ettei tästä ketjusta pääse pois. Luepa nyt tuo oma viestisi ihan ajatuksella ja mieti miten puhut toisille ihmisille. En ite edes osasi puhua noin törkeästi.
t. Ihan oikeasti maisteri kiitettävillä arvosanoilla.