Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä. Mutta ei täälläkään ei oikein noudateta hyvää nettietikettiä saati säädettyjä lakeja noudateta niin kuin ei vauvallakaan. Esiinnytään eri ihmisinä ja kirjoitellaan toisten puolesta esiintyen heinä ja ties keinä, levitellään täysin perättämiä juttuja ja foorumin systeemi ei edes anna poistattaa näiden ihmisten perättömiä kirjoituksia. On vain ilmianto namiska, mutta se ei auta mitään eikä tunnu sekään auttavan että välillä on ihan palautelomakkeenkin kautta lähestytty.että poistakaa näiden stalkkereiden ja kiusaajien jutut. Sääliksi oikein käy niitä ihmisiä ja ihmisryhmiä keitä ja mitä täällä maalitellaan.
Mä olen nähnyt tässä ketjussa aika siistiä menoa vauviksee verrattuna paitti nuo jotkut transu törkyjutut silloin tällöin tuolle hyvälle kirjoittajalle. Mistä lie kyse että tollai jonkun ulkonäköä ruoditaa kuin ois joku julkisuuden henkilö vaikka ei ilmeisesti ole ja kasvoitta ollaa anoina.Nois muis alotuksis joskus selvää kiusaamista ja panetteluu kuten Purra Rydman Marini jne

vierailija
Jos joku tehtaillut valituksia tai poistopyyntöjä, niin modet tietenkin silloin tarkastaneet kaikki faktat. Käyvät läpi ilmiannettujen ip-ossuista tulevien viestit, eivätkä tietenkään poista mitään, jos jostain osoitteesta vain asiallisia viestejä.
Mutta joku esim. paranoidia skitsofreniaa sairastava voi harhoissaan olettaa jonkun toisen kirjoittaneen jotain, mutta kuten sanoin ei luottaminen kenenkään "pään sisäisiin ääniin" vaan moden faktoihin.

vierailija
Jos joku tehtaillut valituksia tai poistopyyntöjä, niin modet tietenkin silloin tarkastaneet kaikki faktat. Käyvät läpi ilmiannettujen ip-ossuista tulevien viestit, eivätkä tietenkään poista mitään, jos jostain osoitteesta vain asiallisia viestejä.
Mutta joku esim. paranoidia skitsofreniaa sairastava voi harhoissaan olettaa jonkun toisen kirjoittaneen jotain, mutta kuten sanoin ei luottaminen kenenkään "pään sisäisiin ääniin" vaan moden faktoihin.
Itsestäänselvyys

vierailija
Täällä ei moderaattori ollenkaan toimi kuten vaavilla eli mikään tahallaan poistattaminen ei täällä modelle mee läpi ollenkaan. Vaavillakin yleensä parhaat tekstit heti potkitaan ulos ja keskiverto perus jää.

vierailija
Olen tosi huono sos. median käyttäjä kuvastaen, että olen muutenkin usein aika epäsosiaalinen. Facen aloittelin lähestymällä tuttavia kaverikutsuilla mutta sitä en ole vuosiin päivittänyt. Instan olen jättänyt avoimeksi tiliksi ja lähinnä ne seuraa jotka ovat sitä itse keksineet tehdä. Sinne aina välillä jotain laitan kun ei tarvitse kirjoittaa mitään. Kauniita kuvia vaan. Kukkia ja auringonlaskuja ja sen sellaista, yleiseen jakeluun soveltuvaa. Eräänlaiset hömppätervehdykset kaikille, mutta ei ne ketään itsessään kiinnosta, ei takuulla sinuakaan ☀.

vierailija
Poistattaminen tahallaan on nykyään yksi aikuisten harjoittama koulukiusaamisen muoto joillakin anonyymipalstoilla, se on käynyt selväksi. Räkätaudin kourissa ollaan me koko porukka. Äippä ja pojat sanoo hyvät yöt ja Eelle aivan erityisesti.

vierailija
Olen tosi huono sos. median käyttäjä kuvastaen, että olen muutenkin usein aika epäsosiaalinen. Facen aloittelin lähestymällä tuttavia kaverikutsuilla mutta sitä en ole vuosiin päivittänyt. Instan olen jättänyt avoimeksi tiliksi ja lähinnä ne seuraa jotka ovat sitä itse keksineet tehdä. Sinne aina välillä jotain laitan kun ei tarvitse kirjoittaa mitään. Kauniita kuvia vaan. Kukkia ja auringonlaskuja ja sen sellaista, yleiseen jakeluun soveltuvaa. Eräänlaiset hömppätervehdykset kaikille, mutta ei ne ketään itsessään kiinnosta, ei takuulla sinuakaan .
Olet sivulta, mikset maininnut. Kannattaa mainita.

vierailija
Mä olen nähnyt tässä ketjussa aika siistiä menoa vauviksee verrattuna paitti nuo jotkut transu törkyjutut silloin tällöin tuolle hyvälle kirjoittajalle. Mistä lie kyse että tollai jonkun ulkonäköä ruoditaa kuin ois joku julkisuuden henkilö vaikka ei ilmeisesti ole ja kasvoitta ollaa anoina.Nois muis alotuksis joskus selvää kiusaamista ja panetteluu kuten Purra Rydman Marini jne
On täällä ollut muutakin, eikä tosiaankaan kaikki ole ollut "eelle"
Poistattaminen tahallaan on nykyään yksi aikuisten harjoittama koulukiusaamisen muoto joillakin anonyymipalstoilla, se on käynyt selväksi. Räkätaudin kourissa ollaan me koko porukka. Äippä ja pojat sanoo hyvät yöt ja Eelle aivan erityisesti.
Kukaan ei puhunut tahallaan poistamisista, vaan ihan sellaisista jotka oikeasti pitäisi poistaa. Tässä tämänkin päiväisessä ketjussa on sellaista materiaalia. Tietysti nettipalstoilla on sitäkin valitettavaa ilmiötä, jossa annetaan tuki jollekin kun se vain osataan perustella postaajan toimesta niin ettei se herätä pintapuolisesti huomiota. Asiaa auttaa vielä se jos osaa naamioida sen verran hyvin sen sisällön sellaiseksi ettei se aukea enemmistölle.

vierailija
On täällä ollut muutakin, eikä tosiaankaan kaikki ole ollut "eelle"

Kukaan ei puhunut tahallaan poistamisista, vaan ihan sellaisista jotka oikeasti pitäisi poistaa. Tässä tämänkin päiväisessä ketjussa on sellaista materiaalia. Tietysti nettipalstoilla on sitäkin valitettavaa ilmiötä, jossa annetaan tuki jollekin kun se vain osataan perustella postaajan toimesta niin ettei se herätä pintapuolisesti huomiota. Asiaa auttaa vielä se jos osaa naamioida sen verran hyvin sen sisällön sellaiseksi ettei se aukea enemmistölle.
? Mitä horinaa. Tää päivä asiallinen kaikin puolin ollut. Oletko paranoidi ?

vierailija
? Mitä horinaa. Tää päivä asiallinen kaikin puolin ollut. Oletko paranoidi ?
Mitä itse horiset? Onko tämä just sun epätoivoinen tapa yrittää selittää ja maalailla paranoidi syytöksillä toisista huonoa kuvaa. Tiesitkö, että tuokin on netti ilmiö joita nettikiusaajat harrastaa. Siirrellään internet palstalla vähän pulushakin shakkinappuloita niin, että jos tuurilla tulisi voitto. Oletko siis sinä nyt tässä rehellinen höpinöisesi?

vierailija
Koen etten oikein voi loukkaantua mistään tai siinä ei olisi järkeä kun kommunikaatio on mitä on niin siinä on kaikin tavoin suuri väärintulkintojen riski vaikka mihin, parempi kun ei lähde liikaa tekemään tulkintoja
No tuolle pohjalle ei oikein voi rakentaa. Katkeruus patoutuu ja kasvaa ja lopulta myrkyttää kaiken. Hyvä yhteys kestää myös säröjä kun molemmilla on halu palata yhteyteen.

vierailija
Olen tosi huono sos. median käyttäjä kuvastaen, että olen muutenkin usein aika epäsosiaalinen. Facen aloittelin lähestymällä tuttavia kaverikutsuilla mutta sitä en ole vuosiin päivittänyt. Instan olen jättänyt avoimeksi tiliksi ja lähinnä ne seuraa jotka ovat sitä itse keksineet tehdä. Sinne aina välillä jotain laitan kun ei tarvitse kirjoittaa mitään. Kauniita kuvia vaan. Kukkia ja auringonlaskuja ja sen sellaista, yleiseen jakeluun soveltuvaa. Eräänlaiset hömppätervehdykset kaikille, mutta ei ne ketään itsessään kiinnosta, ei takuulla sinuakaan .
Tää EI minun.
>>>
Mun some on
>>>
edgy, artsy,
funky, swag.
>>>
Zero sunrises,
no flowers.
G N. ♪⁠┌⁠|⁠∵⁠|⁠┘⁠♪

x

vierailija
Mitä itse horiset? Onko tämä just sun epätoivoinen tapa yrittää selittää ja maalailla paranoidi syytöksillä toisista huonoa kuvaa. Tiesitkö, että tuokin on netti ilmiö joita nettikiusaajat harrastaa. Siirrellään internet palstalla vähän pulushakin shakkinappuloita niin, että jos tuurilla tulisi voitto. Oletko siis sinä nyt tässä rehellinen höpinöisesi?
Siis kelle puhut tai luulet puhuvasi? Millä syytöksillä missä?En ollut E-nainen joka
tuon kirjoitti. Enkä ole itsekään syyttänyt vain kaivannut lähinnä, jos kirjoitan vauvalla.
Anna muuten ihmeessä esimerkki niistä epäasiallisista päivän jutusteluista koska mä putosin nyt sinun kärryiltäs. Vaikutat paranoidilta oikeasti.

vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Olisi aivan ihanaa latautua seurassasi rasittavan päivän jälkeen. Otettaisiin vaan rennosti. 🥰
Viekussasi jos olisin kietoisin jalkani jalkojesi ympärille ja kädet vyötärön ympärille. Olisit siinä minun halilukossani. 😍
Opettelin tig hitsausta mekein koko päivän ja kävin kavereiden kanssa kaupungilla. 😁 Minkälaiset tai väriset hiukset sinusta olisi minulle kivat? Mietin mitä tekisin näille ja haluaisin kuulla sinunkin mielipiteesi. 😊
Rakkaudella M.K.K

vierailija
Siis kelle puhut tai luulet puhuvasi? Millä syytöksillä missä?En ollut E-nainen joka
tuon kirjoitti. Enkä ole itsekään syyttänyt vain kaivannut lähinnä, jos kirjoitan vauvalla.
Anna muuten ihmeessä esimerkki niistä epäasiallisista päivän jutusteluista koska mä putosin nyt sinun kärryiltäs. Vaikutat paranoidilta oikeasti.
Okay, ja kukahan sivusta hyppääjä sä nyt sitten olet. Kelle sinä luulet puhuvasi? Vaikutat tosiaan vähän omaperäiseltä ja sellaiselta joka sepittää ummet lammet eli selliasta palsta täytettä lämpimiksesi. Olkoon sitten paranoidia niin tai näin, niin sinä ainakin osaat soitella paranoideja säveliä. Putosit sitten omilta kärryiltäs tai et ja heitteletkö kärrynpyöriä hihitellen niin... ihan sama.

Yhteistyössä