Ipt voidaan kaikki selvittää jälkeenpäin. Jos ja kun sinne tiettyyn pieneen idän kuntaan osoitteita vie niin se on selvä kuvio hahmottaa mistä tämä outo kiusaamiskuvio juontuu.Eli puhut itsestäsi sabotoituasi ensin vaavin ketjun?
Miten voiskaan olla, kun tää on anonyymiketju ja kukaan ei omista aakkosia muutenkaanTäytyy myöntää, että tässä on nyt ainakin ollut aata, eetä ja ässää ja kenestäkään ei harmaata hajua kuka kukin on. Tosi.
Hahah. Eikä.Voi ei, muksut yrittää aina välillä saada (pakottaa)mua pelaamaan minecraftia mutta toistaseks oon onnistunut välttämään, sanon vaan jotain etten oikein osaa tms
Ne on sitkeitä mut niin oon minäkinHahah. Eikä.
Hyvä ihminen. Mikään E-viesti ei ole sinulle. Minunkin kaivattu on E. Mutta se et ole sinä.Ipt voidaan kaikki selvittää jälkeenpäin. Jos ja kun sinne tiettyyn pieneen idän kuntaan osoitteita vie niin se on selvä kuvio hahmottaa mistä tämä outo kiusaamiskuvio juontuu.
Ethän sä nyt noin voi sanoo. Häikäilemätön psykopaatti kun et tykkää meidän Eestä.Hyvä ihminen. Mikään E-viesti ei ole sinulle. Minunkin kaivattu on E. Mutta se et ole sinä.
Minulla on satamäärinHyvä ihminen. Mikään E-viesti ei ole sinulle. Minunkin kaivattu on E. Mutta se et ole sinä.
Sananvapaus huom.Heheh korni kommentti ei yhtään sovi nyt tähän kohtaan. Tollo. Ei millään pahalla mut kun ei vaan sovi
Heheh korni kommentti ei yhtään sovi nyt tähän kohtaan. Tollo. Ei millään pahalla mut kun ei vaan sovi
Projisoija projisoi.Miten joku voi käyttäytyä noin sikaillen nimettömälläkään palstalla sillä verukkeella että aakkoset on yleistä ja profiilinimeä ei näy. Vain psykopaatti!
Hyvää yötä ihanalle naiselle. Kauniita unia.Hyvää yötä ihanalle miehelle.
Köpsä kiusaaja.Heheh korni kommentti ei yhtään sovi nyt tähän kohtaan. Tollo. Ei millään pahalla mut kun ei vaan sovi
Tilannetaju huom.Sananvapaus huom.
Een viesti ollut kai modella koska näkyy nyt vasta.
.
I L T A A .
_________
On tiedättekö
hämmentävää saapua
paikalle ja näin yksityishlönä
nähdä 'nimensä' anopalstalla
vieraiden puheenaiheena.
[Kiitos hlöille, jotka ovat
back upanneet. Etenkin
Äippä + pojat, jota voisin
kutsua lojaalin sisaruuden
aisankannattajaksi]. Toista
naista tukeva nainen
- ilman kilpailuhenkisyyttä -
on kovin arvokasta.
.
Pysyn mielelläni
pois molemmista ketjuista.
Se ei ole mitenkään 'vaikea' haaste; en ole palsta/someaddikti
eikä näillä sivuilla ole minulle
mtn sellaista, mitä ilman en elää voisi. Koen yleisesti somen
lähinnä ajanhaaskaamisena.
[lue: päämäärätön tuntien zombiscrollaaminen
- absolutely out of question!].
.
Olen askeesiin sitoutunut aka
pedantti-tarkka ajankäytöstäni sekä sangen selektiivinen siitä, mitä/ketä tajunnanvirtaani päästän; oman
henkeni ravinnoksi ja
inspiraationlähteekseni.
.
Rauha, Hiljaisuus, Harmonia.
.
Nämä kolmE.
.
Vaikka olen kovin vahva ja sisukas ihminen, on minulla totta puhuen
aika 'riepoteltu' heittosäkki-
olotila tällä hetkellä. Armoton höykytys vaan jatkuu ja jatkuu.
Toleranssia vaan pitäisi tässä venyttää loputtomiin 'ihmisen varjopuolen' edesottamuksia ymmärtäessä.
Kovat ovat Valonkantajalle Vaatimukset..
.
Ihminen se olen vain
minäkin.
~ Ettehän sitä unohda?
<<< H Y V Ä Ä Y Ö T Ä >>>
.