Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
.
.
I L T A A .
_________

On tiedättekö
hämmentävää saapua
paikalle ja näin yksityishlönä
nähdä 'nimensä' anopalstalla
vieraiden puheenaiheena.

[Kiitos hlöille, jotka ovat
back upanneet. Etenkin
Äippä + pojat, jota voisin
kutsua lojaalin sisaruuden
aisankannattajaksi]. Toista
naista tukeva nainen
- ilman kilpailuhenkisyyttä -
on kovin arvokasta.
.
Pysyn mielelläni
pois molemmista ketjuista.
Se ei ole mitenkään 'vaikea' haaste; en ole palsta/someaddikti
eikä näillä sivuilla ole minulle
mtn sellaista, mitä ilman en elää voisi. Koen yleisesti somen
lähinnä ajanhaaskaamisena.
[lue: päämäärätön tuntien zombiscrollaaminen
- absolutely out of question!].
.
Olen askeesiin sitoutunut aka
pedantti-tarkka ajankäytöstäni sekä sangen selektiivinen siitä, mitä/ketä tajunnanvirtaani päästän; oman
henkeni ravinnoksi ja
inspiraationlähteekseni.
.
Rauha, Hiljaisuus, Harmonia.
.
Nämä kolmE.
.
Vaikka olen kovin vahva ja sisukas ihminen, on minulla totta puhuen
aika 'riepoteltu' heittosäkki-
olotila tällä hetkellä. Armoton höykytys vaan jatkuu ja jatkuu.
Toleranssia vaan pitäisi tässä venyttää loputtomiin 'ihmisen varjopuolen' edesottamuksia ymmärtäessä.
Kovat ovat Valonkantajalle Vaatimukset..
.
Ihminen se olen vain
minäkin.
~ Ettehän sitä unohda?

<<< H Y V Ä Ä Y Ö T Ä >>>
.

vierailija
Hyvä ihminen. Mikään E-viesti ei ole sinulle. Minunkin kaivattu on E. Mutta se et ole sinä.
Minulla on satamäärin
kuvakaappauksia tietokoneellani
näistä todella törkyisistä erikoisviesteistä. Aloin kuvata pahimpia vauvalla, koska ne voitiin heti poistattaa. Toki niistä muutama voi olla "toiselle Eelle",
mutta heittämällä 90 % sanoisin on kateudesta juontuvaa kiusaamista häntä kohtaan. (Minä en ole E-nainen vaan päivittäinen vakiopalstailija).
"Oletko joku transgender ja "onko sinulla riipputissit""-kommentit ovat jokaisen täysjärkisen mielestä todella rumaa kiusaamista. Eilenkin joku nimitti häntä l#sboksi muuten. Heti kun joku m ensin kehui, niin alkoi tulla taas herjoja.

vierailija
vierailija
Sama mummo ensin laittoi tuon "mikään ee-terveinen ei sulle", mihin terveen empatiakyvyn perheenäiti vastasi psykopaattikommentilla. Joka olikin juuri oikea havainto. Takuulla sitten sama (savolainen) mummo jatkoi todella tekopyhällä enkelihöpinällä, johon käyttäjältä huomio huonosta tilannetajusta. Mitä se nimenomaan selkeästi minustakin oli. Koko helahoito taasen antoi todenmukaiden käsityksen itäsuomalaisesta ilmapiiristä työpaikoilla, miten ongelmia käsitellään. 6 vuoden kokemus Kuopiosta oli juuri tämä. Kukaan savolainen ei myönnä virhettä vaan tekee kaikkensa tuhotakseen kohteensa täysin. Psykopaatin tason täydellinen myötätunnon puute ja koulukiusaamisen erikoistutkinto oli minun tk esimiehelläni toden totta.

Maksan näistä vuosista edelleen hintaa terveydelläni. Tämä tarina on tosi.

vierailija
Kuopion kävijä vielä ihmettelee savolaisten joukkopuolustusta mummoa kohtaan, jota kenties aiheesta tolloksi kornin fariseusmaisuuden johdosta nimettiin. Kuitenkaan en nää yhtä ainoaa savolaista myötätunnon elettä tuota kertakaikkiaan kauheita kokenutta ihmistä kohtaan. ???Missä pahoittelut ja anteeksipyynnöt? (Missä hyvitys- korvausehdotukset)? Haloo? Herranjumala miten kylmyys ja hyisyys oikein hyppii silmille. Aivan uskomatonta ja tulee tuo sama tuttu tunnelma elävänä mieleen, miltä jokainen työpäivä tuntui. Kehenkään en voinut siellä juorukerhossa luottaa. Mietitään ja murehditaan vaan sitä omaa julkisuuskuvaa ja uhri kiusataan raadoksi sairaseläkkeelle.

Omaan kotikaupungin puolisooni minä koko tuon olemiseni ajan turvasin, en ainoaankaan työkaveriin, koska juorusivat potilaidenkin asiat nauraen kahvitauoillaan. Tämäkin järkytti minua syvästi ja kaikkialla kukoistavan juoruharrastuksen takia sulkeuduin täysin kuoreeni työyhteisössäni.

Miten tuo nainen jaksaa, miten ihmeessä tuo nainen yksin tämän kaiken kestää. Täytyy olla yliluonnollinen superihminen. Vielä niin kohtelias ja hillitty sellainen hienostunut hengellisen rauhan olemus välittyy hänen teksteistään. (Vaikka kuinka kateelliset kyykyttää ja lihavuus-roikkutissipilkkoja huutelee).

vierailija
Jos joku kirjoittaa esim. "E ootpa sie hoikka nätti sorja pajunvitsa ja on sinnuu ikävä." ei varmaan haittaa ketään. (Tai "E mies oot komia kuuma karju.") Mutta "E ootko taas lihonut?" ja "Ootko ransu?" tai 'Se on lepa." tai "Ootko joku entinen Anttilan kuvaston tuulipukumalli?" ja "Miksi pihtaat piparia?" "Elä lirkuta mun miestä." "Oot liian laiha eli kuiva käppyrä." "Hei namupala kiitos kun veit mun miehen." "Ei oo oma tukka varmasti, käytätkö peruukkia?" "Liikaa huulitäytettä on nyt jo." ja niin edelleen-me varmasti voimme ilman näitä itämaisia ilkeyksiä elää. Vai mitä mieltä olette? Ä ja p

vierailija
.
.
I L T A A .
_________

On tiedättekö
hämmentävää saapua
paikalle ja näin yksityishlönä
nähdä 'nimensä' anopalstalla
vieraiden puheenaiheena.

[Kiitos hlöille, jotka ovat
back upanneet. Etenkin
Äippä + pojat, jota voisin
kutsua lojaalin sisaruuden
aisankannattajaksi]. Toista
naista tukeva nainen
- ilman kilpailuhenkisyyttä -
on kovin arvokasta.
.
Pysyn mielelläni
pois molemmista ketjuista.
Se ei ole mitenkään 'vaikea' haaste; en ole palsta/someaddikti
eikä näillä sivuilla ole minulle
mtn sellaista, mitä ilman en elää voisi. Koen yleisesti somen
lähinnä ajanhaaskaamisena.
[lue: päämäärätön tuntien zombiscrollaaminen
- absolutely out of question!].
.
Olen askeesiin sitoutunut aka
pedantti-tarkka ajankäytöstäni sekä sangen selektiivinen siitä, mitä/ketä tajunnanvirtaani päästän; oman
henkeni ravinnoksi ja
inspiraationlähteekseni.
.
Rauha, Hiljaisuus, Harmonia.
.
Nämä kolmE.
.
Vaikka olen kovin vahva ja sisukas ihminen, on minulla totta puhuen
aika 'riepoteltu' heittosäkki-
olotila tällä hetkellä. Armoton höykytys vaan jatkuu ja jatkuu.
Toleranssia vaan pitäisi tässä venyttää loputtomiin 'ihmisen varjopuolen' edesottamuksia ymmärtäessä.
Kovat ovat Valonkantajalle Vaatimukset..
.
Ihminen se olen vain
minäkin.
~ Ettehän sitä unohda?

<<< H Y V Ä Ä Y Ö T Ä >>>
.
Een viesti ollut kai modella koska näkyy nyt vasta

Yhteistyössä