Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Paljon unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Niin paljon haluaisin silitellä ja hipsutella sinua. 🥰Voisinpa tulla pötköttelemään viekkuusi ja päällesi. Siinä olisi ihana olla. 😍 Aina miettinyt että onkohan sulla mitään viikonloppu puuhia mitä teet aina niinku mulla pitsa ja gamenight. 😊
Olen ajatellut että päivä lähtisi varmasti hyvin käyntiin veriletuilla. Olisi ihan hyvä raudan lähde. Tykkään muutenkin veri ja maksaruoista. 😋 Mähän oon jatkuvalla rautalisällä. 👍 Mä olin lapsena kunnolla gingeri sen jälkeen kun hiukset alkoivat tummenemaan. Vaihdoin someen kuvan. 😄
Rakkaudella M.K.K

vierailija
Pöölle hyvää yötä ja kauniita unia.
Paljon unihaleja ja pusuja sinulle.
Niin paljon haluaisin silitellä ja hipsutella sinua. Voisinpa tulla pötköttelemään viekkuusi ja päällesi. Siinä olisi ihana olla. Aina miettinyt että onkohan sulla mitään viikonloppu puuhia mitä teet aina niinku mulla pitsa ja gamenight.
Olen ajatellut että päivä lähtisi varmasti hyvin käyntiin veriletuilla. Olisi ihan hyvä raudan lähde. Tykkään muutenkin veri ja maksaruoista. Mähän oon jatkuvalla rautalisällä. Mä olin lapsena kunnolla gingeri sen jälkeen kun hiukset alkoivat tummenemaan. Vaihdoin someen kuvan.
Rakkaudella M.K.K
🤗💕

Yhteistyössä