Koska kaivattu ei halunnut enää nähdä, olen tehnyt paljon työtä sen eteen, että minäkin unohdan. Vähitellen on kyllä alkanut helpottaaKysymys: luovutatko, jos sun kaivattu on luovuttanut?
En ainakaan ennen ole luovuttanut.Kysymys: luovutatko, jos sun kaivattu on luovuttanut?
Tietenkin.Kysymys: luovutatko, jos sun kaivattu on luovuttanut?
Vuosikymmenetkään eivät ole näivettäneet minua.Tällä menolla näännytän itseni.
Onko suosikkimerkkiä ja minkä kokoisia pakkauksia markkinoilla?Aamulla risiiniöljy ostoksille.
Ei kaivattu mua kaipaa nytkään. Yleensäkään kenenkään kaivattu ei taida kaivata, joten luovutus on kovin kaukaa haettua.Kysymys: luovutatko, jos sun kaivattu on luovuttanut?
Alan pikkuhiljaa näyttää zombilta.Vuosikymmenetkään eivät ole näivettäneet minua.
Kyllä.Kysymys: luovutatko, jos sun kaivattu on luovuttanut?
Se mikä ei tapa..Aamulla risiiniöljy ostoksille.
Nyt tarvitaan isoin pullo mikä löytyy. Tik Tokissa kerrottiin, että auttaa mustiin silmänalusiin.Onko suosikkimerkkiä ja minkä kokoisia pakkauksia markkinoilla?
Voin ihan mieluusti olla harraste. Haluankin olla viihdyttävä puuha ja aivopähkinä. (sivu-eri)Itse olet harraste.
Kiitos samoin t. MiesHyvää yötä ja kauniita unia miehelle.
En luovuttaisi siinä mielessä, että toivon hänen olevan aina mun elämässä, vähintään ystävänä. Mihinkään tiettyyn rooliin ei tietysti voi toista ihmistä pakottaaKysymys: luovutatko, jos sun kaivattu on luovuttanut?
Kannattaa ostaa sellanen joka on lasipullossaOnko suosikkimerkkiä ja minkä kokoisia pakkauksia markkinoilla?