Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuolen ehkä pian.
Mulla on muutama vakava sairaus. Ehkäpä se joskus kiirii kaivatun korviin riippuen milloin oma aikani loppuu. Ehkä ensi vuonna tai sitten kolmen vuoden päästä. Eipä näistä tiedä. Jos minua ei enää huomenna olisi kaivattuni tietäisi sen vasta vuoden päästä. Eikä sillä niin väliä. Olen jo tyytynyt tähän ja tehnyt lähtöä. Kohtaloahan se on, että meidän asiat meni kuten meni. Olisi ollut aika kamalaa viettää viimet hetket kaivatun kanssa ja joutua sanomaan hyvästit.
 
vierailija
Kuolen ehkä pian.
Hurjia julkisia kirjoituksia
nämä
kuolemaheitot..

Älkää hei aloittako näiden teemojen pilailuspämmejä
leikillänne.

J O S aidosti hätä:

Akuuttipsykiatrian päivystysyksikön numeroon
soitto, jos sinulla todella
juuri nyt on itsetuhoisia ajatuksia, vähäisimmissäkään määrin.
Mieti, voisitko hakeutua luotettavan läheisesi luo yöksi,
jos asut yksin ja yksinolo ahdistaa.

🚨112,
jos olet ottanut lääke-
yliannostuksen.
*Opiaatti/bentsoryhmä
erityisesti.
 
vierailija
Hurjia julkisia kirjoituksia
nämä
kuolemaheitot..

Älkää hei aloittako näiden teemojen pilailuspämmejä
leikillänne.

J O S aidosti hätä:

Akuuttipsykiatrian päivystysyksikön numeroon
soitto, jos sinulla todella
juuri nyt on itsetuhoisia ajatuksia, vähäisimmissäkään määrin.
Mieti, voisitko hakeutua luotettavan läheisesi luo yöksi,
jos asut yksin ja yksinolo ahdistaa.

112,
jos olet ottanut lääke-
yliannostuksen.
*Opiaatti/bentsoryhmä
erityisesti.
Ihan fyysisiä sairauksia on. Olen tuo toinen kirjoittaja. Sen verran harvinaisia, etten sen tarkemmin kerro mitä. Yhteen sairauteeni liittyen on voimakas äkkikuoleman riski. Sille ei voi mitään, koska on geneettinen vika kehossani. Olen vain niin hauras joka kohdasta. Joskus, kun mennyt näkö toisesta silmästä olen ajatellut lähdön koittavankin eri lailla.
 
vierailija
Ihan fyysisiä sairauksia on. Olen tuo toinen kirjoittaja. Sen verran harvinaisia, etten sen tarkemmin kerro mitä. Yhteen sairauteeni liittyen on voimakas äkkikuoleman riski. Sille ei voi mitään, koska on geneettinen vika kehossani. Olen vain niin hauras joka kohdasta. Joskus, kun mennyt näkö toisesta silmästä olen ajatellut lähdön koittavankin eri lailla.
Olet kirjoittanut tästä toisaallekin? Vaskulaari ehlers danlos?
 
vierailija
Mulla on muutama vakava sairaus. Ehkäpä se joskus kiirii kaivatun korviin riippuen milloin oma aikani loppuu. Ehkä ensi vuonna tai sitten kolmen vuoden päästä. Eipä näistä tiedä. Jos minua ei enää huomenna olisi kaivattuni tietäisi sen vasta vuoden päästä. Eikä sillä niin väliä. Olen jo tyytynyt tähän ja tehnyt lähtöä. Kohtaloahan se on, että meidän asiat meni kuten meni. Olisi ollut aika kamalaa viettää viimet hetket kaivatun kanssa ja joutua sanomaan hyvästit.
Olet tehnyt lähtöä?
Minkä ikäryhmän ihminen olet?

Mikä omalääkärisi lausunto on
terv.tilastasi kokonaisuudessaan?

Ethän sentään itsediagnosoi.

Lyhyt eliniän ennuste annetaan
esimerkiksi laajalle levinneestä, metastoituneesta terminaalivaiheen syövästä,
jonka kirurg./sädetys/sytostaattihoito
olisi onkologin arvioimana hyödytöntä eli ei purisi pahanlaat. syöpäkasvaimeen etäpesäkkeineen.

Toivon todella, ettei sinulla sellaista ole.

Kaikkea hyvää ja
kaunista Sinulle,
kallis lapsonen maan.
 
vierailija
Olet tehnyt lähtöä?
Minkä ikäryhmän ihminen olet?

Mikä omalääkärisi lausunto on
terv.tilastasi kokonaisuudessaan?

Ethän sentään itsediagnosoi.

Lyhyt eliniän ennuste annetaan
esimerkiksi laajalle levinneestä, metastoituneesta terminaalivaiheen syövästä,
jonka kirurg./sädetys/sytostaattihoito
olisi onkologin arvioimana hyödytöntä eli ei purisi pahanlaat. syöpäkasvaimeen etäpesäkkeineen.

Toivon todella, ettei sinulla sellaista ole.

Kaikkea hyvää ja
kaunista Sinulle,
kallis lapsonen maan.
On erikoislääkärin lausunto. Oikeastaan kahden eri alan, koska on useampi sairaus, mutta niitä yhdistäviä tekijöitä on. Kyse ei ole syövästä vaan perinnöllisestä geneettisestä sairaudesta, johon on liitännäissairauksia ja minulta löytyy niitäkin. Kuten kirjoitin niin tilalleni ei voi tehdä mitään. Minun kehoni ei vain kestä. Hyvä, että on tähän päivään asti kestänyt. Kehoni voi minuutin päästä sanoa sopimuksensa irti enkä voi sille mitään.
 

Yhteistyössä