Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
J***pöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Kaipaan sinua kovin paljon. 🥺
Olisi maailman ihaninta koulu tai työpäivän jälkeen päästä halittelemaan ja pusuttelemaan sinua. 🥰 Kanssasi olisi oikein mukavaa katsella kauhuleffoja ja herkutella. 😍 Olisi hauskaa pukeutua halloween teeman mukaisesti ja you know. 😳
Mun aistiyliherkkyydet on ihan peffasta. Vaikeuttavat välillä ihan normi juttuja tahtomattani.
Rakkaudella M.K.K 😘
 
vierailija
Kyllä sä minua sopivamman ansaitsetkin. Sanoin sulle joskus, että susta tulisi hyvä äiti ja olen todella sitä mieltä. Molemmat ollaan vältelty, ettei oltais tekemisissä, mutta niin sinä oot taas vaan mielessä. Kysyn itseltäni usein että miksi mun piti just suhun ihastua. Täysin järjetöntä. Se oli 3. elokuuta ja seuraavankin päivän taitteessa kun viimeksi nähtiin. Ja voin sanoa ikävä on. Voi sentään.
 
vierailija
Kyllä sä minua sopivamman ansaitsetkin. Sanoin sulle joskus, että susta tulisi hyvä äiti ja olen todella sitä mieltä. Molemmat ollaan vältelty, ettei oltais tekemisissä, mutta niin sinä oot taas vaan mielessä. Kysyn itseltäni usein että miksi mun piti just suhun ihastua. Täysin järjetöntä. Se oli 3. elokuuta ja seuraavankin päivän taitteessa kun viimeksi nähtiin. Ja voin sanoa ikävä on. Voi sentään.
Joo no ei ollut sinulle osoitettu viesti.
 

Yhteistyössä