Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
*Ei E.
>>>
Vaikkakin
kannustan
järkevään
ajankäyttöön!


(⁠/⁠^⁠-⁠^⁠(⁠^⁠ ⁠^⁠*⁠)⁠/
Voit lopettaa tämän ketjuja häiritsevän ei minulta-spämmäämisen ihan sillä että hankit tunnukset sekä tänne Kaksplussalle että Av:lle. Kun sinulla on ihan nimimerkki ei tarvitse joka viestiin ilmoittaa ja sinua ei voi mitenkään sekoittaa muihin. Kaikki voittavat. Ole siis niin ystävällinen ja kirjaudu nimimerkillä.
 
vierailija
Voit lopettaa tämän ketjuja häiritsevän ei minulta-spämmäämisen ihan sillä että hankit tunnukset sekä tänne Kaksplussalle että Av:lle. Kun sinulla on ihan nimimerkki ei tarvitse joka viestiin ilmoittaa ja sinua ei voi mitenkään sekoittaa muihin. Kaikki voittavat. Ole siis niin ystävällinen ja kirjaudu nimimerkillä.
Aivan totta.

Näinhän se on.

Tiedostan.

Jstn syystä
vetoan copycateihin.

En usko, että profua
tänne silti teen.

Live with it.
 
vierailija
Mietin tällainenko olo anorektikoilla on. Että tahtoo vain unettoman yön unettoman yön perään oksentaa pahan olon pois niin kauan kunnes mitään tuntevasta itsestä ei ole enää jäljellä, voi haipua ja saada rauhan.
 
vierailija
En halua että minusta on jäljellä mitään. Se painaa ja tukehdun. Tukehdun tähän kolkkoon paikkaan, joka ei anna minun hukkua, vaikka hukunkin. Räpiköin ja räpiköin enkä jaksa. Se tuntuu epäinhimilliseltä. Tarvitsen armoa ja armahdusta. Itkien pyydän sitä ilta ja yö toisensa perään eikä universumi kuule, etkä sinä kuule. En jaksaisi enää kitua tuskani kanssa.
 
vierailija
Hyvää huomenta E.
Tiedän kyllä mistä on kyse.
Olen tämän sinun osaltasi selvästi merkille laittanut. KristusKirkas Valosi häikäisee ja herättää matalammassa värähtelyssa siksi huomattavan paljon reaktiivista ärsyyntyneisyyttä. Muotoilen sen näin. Demonit ja riivaajahenget kavahtaen kirkuvat. Kirkkaus, se suorastaan sattuu silmiin.
 
vierailija
*4.13 ja 4.30 viestit
vastauksena
mua esittäneelle
feikki-Eelle meni
moden kautta.
Luulin jo,
ettei niitä julkaista,
koska tulivat
tosi viiveellä.
Nyt näyttää
feedi hassulta,
kun monta moden
vapauttamaa
viestiä tullut
peräkkäin..

*En aio palstailla/
kirjoittaa mitään nyt
pe, la, su.
Vauva ja K+ both.
Flunssainen olo.

So you know.

🍉🩵⭐💫🤍
 
vierailija
En halua että minusta on jäljellä mitään. Se painaa ja tukehdun. Tukehdun tähän kolkkoon paikkaan, joka ei anna minun hukkua, vaikka hukunkin. Räpiköin ja räpiköin enkä jaksa. Se tuntuu epäinhimilliseltä. Tarvitsen armoa ja armahdusta. Itkien pyydän sitä ilta ja yö toisensa perään eikä universumi kuule, etkä sinä kuule. En jaksaisi enää kitua tuskani kanssa.
Onko sinulla keskusteluyhteyttä ammattilaiseen?
 
vierailija
Time to even latter time (E.A.P.) ”Love Me tender love me sweet.” I will always love You, and I am still loving You babe, even I am not allowed to do so. ”Like a heartbeat drives you mad In the stillness of remembering what you had”.
 

Yhteistyössä