vierailija
Olet minulle äärettömän tärkeä, vaikka juuri nyt ei aktiivisesti ollakaan tekemisissä. Kyllä sillä oli suurempi merkitys, kun ylipäätään kohdattiin.Mitä minä merkitsen sinulle?
Olet minulle äärettömän tärkeä, vaikka juuri nyt ei aktiivisesti ollakaan tekemisissä. Kyllä sillä oli suurempi merkitys, kun ylipäätään kohdattiin.Mitä minä merkitsen sinulle?
Tämä on suomalainen palsta.Vähemmistöt kuuluisi ottaa huomioon ja rohkaista heitä kirjoittelemaan tänne. Tuollainen asenne ei ainakaan auta yhtään.
Kiitos rakas, muutoin ihan hyvin mutta ilman sinua. Nuku hyvinToivottavasti sinulla on kaikki hyvin.
Mikään siis ei ole hyvin ilman häntä minun elämässä tai edes lähellä.ei ole hyvin ilman häntä
Olet minulle äärettömän tärkeä, vaikka juuri nyt ei aktiivisesti ollakaan tekemisissä. Kyllä sillä oli suurempi merkitys, kun ylipäätään kohdattiin.
Mennään vaan, mennään vaikka tänään.Mennäänkö naimisiin?
Voinko auttaa jotenkin?En jaksa kuunnella edes äänikirjoi Larsin lukemana. Ehkä aika antaa periks siis
Et varmaa. Tarttisin jotain mitä vain kaivattu vois antaaVoinko auttaa jotenkin?
Onko kaivattusi minä?Et varmaa. Tarttisin jotain mitä vain kaivattu vois antaa
En mä tiedä kuka sä ootOnko kaivattusi minä?
15 sentin syvyydestä?Okei. Ehkä ei mennä huomenna mut mennään sit ku siltä tuntuu. Ehkä mun ois hyvä tuntea morsiameni silleen, jotenkin syvemmin kuin pinnalliselta olemukseltaan.
Hv nyt ja pää kiinni niitten sukkies kanssa stnan rnkku. Kierrä ne sukat kaulaas vaikka.A, et osaa olla naisellinen!!
Saatat olla mutta varmasti ei tietää.Onko kaivattusi minä?
Opettele apina tapoja tai muuta afrikkoihin.Hv nyt ja pää kiinni niitten sukkies kanssa stnan rnkku. Kierrä ne sukat kaulaas vaikka.