Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Haha 😂 Perustin just äsken Tinder-profiilin ensimmäistä kertaa elämässäni ja mitä ihmettä tarkoittaa se että Tinder-Gold member tykkää susta mutta sä et voi sitä tykätä takaisin ennenkuin maksat. Wuut?!? 🤣
 
vierailija
Nyt on pakko alkaa nukkumaan.
Tuskin mulle, mutta mä en tiedä tuleeko mitään mulla ainakaan nukkumisesta mitään. Oon pitkään valvonut tahtomatta monien asioiden johdosta. Sairastin pitkän flunssan tai jonkun (virustaudin) ja mulla sattui kuukausia rinnasta sydämen kohdalta, nyt ollu mielen päällä kaikenlaista lähiaikoina ja sydän pomppailee hulluna, leposykkeet välillä 125/145 ja samoja kipuja tuntuu kuin silloin flunssasssa ollessa.
 
vierailija
Tuskin mulle, mutta mä en tiedä tuleeko mitään mulla ainakaan nukkumisesta mitään. Oon pitkään valvonut tahtomatta monien asioiden johdosta. Sairastin pitkän flunssan tai jonkun (virustaudin) ja mulla sattui kuukausia rinnasta sydämen kohdalta, nyt ollu mielen päällä kaikenlaista lähiaikoina ja sydän pomppailee hulluna, leposykkeet välillä 125/145 ja samoja kipuja tuntuu kuin silloin flunssasssa ollessa.
Voi olla sydänlihastulehdus (angina pectoris). Mens sä lääkäriin. 🙄
 

Yhteistyössä