Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Älä selitä. Jos poltat sillat, teet sen täysin omista lähtökohdistasi.
Älä sitten aja ketään polttamaan siltoja. Mua hän kohteli yksinkertaisesti törkeästi ja itsekin myönsi olleensa kamala mua kohtaan. Kaikkeen kohteluun ei tarvitse suostua eikä sitä hyväksyä. Älä tee asioita niin, että normaalijärkinen ihminen lähtee sun luota ja luultavasti pysyvästi siksi ettei hän sun kohtelusi takia näe mitään muuta vaihtoehtoa. Et säkään sanoisi väkivaltaa kokeneelle et hei itseäs saat syyttää välien katkomisesta ihmiseen, joka tahallaan satutti. Tässä nyt ei ollut kyse niin extremestä, mutta henkisestä kaltoinkohtelusta kyllä. Sellaisesta että mun mielenterveys on todella ollut pahasti koetuksella ja tosi huonossa jamassa. Muutenkin, ei ihan varmana koske sua yhtään mitenkään.
 
vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Iso ikävä sinua. 🥺
Kaipaan sinua ja kaikkea sinussa sinun hupsuja ilmeitä, hassuttelujasi, kiemurtelujasi, kaatuilujasi, levottomuuttasi, sitä kun haaveilet ja sinun älä tuijota ilmettä kun katselet kattoa. 🥰 Oletkohan enää riehunut tuoleilla. 😄 Olisi oikein mukavaa nähdä sinua ja viettää aikaa kanssasi. 😊
Dayum mä päinoin aamulla 58,6kg. Lihasmassan kasvattamisessa on se tyhmä puoli että se siinä tulee ylimääräistä massaa. Mulla on tullut pieni maha mutta tissit on kutistunut. 😆 Mun silmäluomi on vieläkin tulehtunut. Onkohan edes tulehdusta? 🤔
Rakkaudella M.K.K
 

Yhteistyössä