Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En oo jotenkin kyennyt kirjottaan tänne juuri. Tiedät, että kaipaan silti aina. Hiukan alakuloisin tunnelminkin oon. Mietin jotain kirjoituksia tuolla toisaalla ja täälläkin. Mulle ei sillon aikoja sitten jäänyt ollenkaan tilaa kertoo mitä mä susta haluaisin, vaikka olin sillon kyllä siihen valmistautunu. Sillon jo olisin halunnut puhua ihan kaikesta. Se johtuu siitä, että sä kiistit kaiken, usemmastikin. Mulle jäi olo rehellisyyden puutteesta tai sit vaan niiden tunteiden. En edelleenkään ymmärrä sitä, etkä sä koskaan enää ottanut sitä puheeksi. Olin sillon aika varma, että en ole niiden fiilisten kanssa yksin. Se jätti ihan hirveen tahran, etten voi luottaa omaan arviooni yhtään. Tulkitsen sua nähtävästi toistuvasti väärin. Jos mun käytös on joskus ristiriitaista, se johtuu just siitä, että sellainen sisäinen virta puskee sun lähelle ja siihen avoimuuteen, epäluottamus saa järjen polkeen välillä jarrua, ettei satu taas. Nuku hyvin. ❤🌞
 
vierailija
Väärintä tässä elämässä on se, että sulla on elämässä sellainen ihminen, joka odottaa sua. Se, joka antaa sulle aikaa ja hyväksyy sut sellaisena kuin oot...
Ja siitä huolimatta sä odotat sitä toista, joka satuttaa sua kerta toisen jälkeen. Ja toivot, et se näkis sut jonain erityisenä, mitä sä et koskaan tuu olemaan.
Ja mulla ei oo väliä, ihan sama miten paljon muhun sattuu.
Mutta häneen, täysiin viattomaan, jolla ei oo mitenkään osallisuutta tähän kaikkeen, en haluis että sattuu.
Ja en mä mitään muuta haluis, että voisin muuttaa mun tunteiden suuntaa.
Mut hän on tällä hetkellä ihminen, josta en pääse yli enkä ehkä haluakaan. Vaikka meillä ei koskaan mitään ollutkaan.
Mut tää tunne oli jotain erilaista. En osaa selittää sitä.
Miten hän on sua satuttanut? Ei kai kannattaisi mitään toivoa sellaiselta ihmiseltä.
 
vierailija
En oo jotenkin kyennyt kirjottaan tänne juuri. Tiedät, että kaipaan silti aina. Hiukan alakuloisin tunnelminkin oon. Mietin jotain kirjoituksia tuolla toisaalla ja täälläkin. Mulle ei sillon aikoja sitten jäänyt ollenkaan tilaa kertoo mitä mä susta haluaisin, vaikka olin sillon kyllä siihen valmistautunu. Sillon jo olisin halunnut puhua ihan kaikesta. Se johtuu siitä, että sä kiistit kaiken, usemmastikin. Mulle jäi olo rehellisyyden puutteesta tai sit vaan niiden tunteiden. En edelleenkään ymmärrä sitä, etkä sä koskaan enää ottanut sitä puheeksi. Olin sillon aika varma, että en ole niiden fiilisten kanssa yksin. Se jätti ihan hirveen tahran, etten voi luottaa omaan arviooni yhtään. Tulkitsen sua nähtävästi toistuvasti väärin. Jos mun käytös on joskus ristiriitaista, se johtuu just siitä, että sellainen sisäinen virta puskee sun lähelle ja siihen avoimuuteen, epäluottamus saa järjen polkeen välillä jarrua, ettei satu taas. Nuku hyvin.
Mä en kirjota enään tänne. 😌
 
vierailija
Ilmaisun essenssi, sinä sydämessäsi tiedät etten halunnut vain leikkiä. Mutta sä laitoit stopin mulle, olisit halunnut jonkun kolmannen selvittämään. Olin typerä. Olen yhä. Peloissani kiistin ja piilouduin. Silti tiedät: Rakkaudessani olen hulluna sinuun. En tiedä miten tän umpisolmun saisi auki.
 
vierailija
Ilmaisun essenssi, sinä sydämessäsi tiedät etten halunnut vain leikkiä. Mutta sä laitoit stopin mulle, olisit halunnut jonkun kolmannen selvittämään. Olin typerä. Olen yhä. Peloissani kiistin ja piilouduin. Silti tiedät: Rakkaudessani olen hulluna sinuun. En tiedä miten tän umpisolmun saisi auki.
Aika helposti jos totta puhutaan. 😁
 
vierailija
Seurustelisin mieluusti Kampanjoijan kanssa. Pitää kohta varmaan tehdä treffiprofiili jonnekin... T. Seikkailija
Mä oon ihan kiva, mutta seikkailu vähän jäänyt. Se tuppaa tuo ikä tekemään. Mulla on tässä kiikarissa, niin otan kunnioittaen vastaan ehkä joskus myöhemmin. Suosittelen Tshekkiä Brumov-Bylnice on kiva paikka. Sinne suunnataan. Näkee serkuksia. :)
 

Yhteistyössä