Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Väärintä tässä elämässä on se, että sulla on elämässä sellainen ihminen, joka odottaa sua. Se, joka antaa sulle aikaa ja hyväksyy sut sellaisena kuin oot...
Ja siitä huolimatta sä odotat sitä toista, joka satuttaa sua kerta toisen jälkeen. Ja toivot, et se näkis sut jonain erityisenä, mitä sä et koskaan tuu olemaan.
Ja mulla ei oo väliä, ihan sama miten paljon muhun sattuu.
Mutta häneen, täysiin viattomaan, jolla ei oo mitenkään osallisuutta tähän kaikkeen, en haluis että sattuu.
Ja en mä mitään muuta haluis, että voisin muuttaa mun tunteiden suuntaa.
Mut hän on tällä hetkellä ihminen, josta en pääse yli enkä ehkä haluakaan. Vaikka meillä ei koskaan mitään ollutkaan.
Mut tää tunne oli jotain erilaista. En osaa selittää sitä.
 
vierailija
Sitä sä kai tavoittelitkin. Että alkaisin tuntea vihan tunteita sua kohtaan. Syyllisyyden taakka ei painaisi sua silloin niin paljon ja pääsisit musta helpommin eroon toivottavasti pysyvästi. Oletan että halusit toimia niin, että tietäisit mun tarpeeksi ahtaalle laitettaessa polttavan sen sillan sun puolesta. Olevan ikään kuin se joka kaiken katkoi, vaikka todellisuudessa se olit sinä. Et vain halunnut olla se joka joutuu sanomaan sen mulle tai se joka aktiivisesti toimii.
 
vierailija
Sitä sä kai tavoittelitkin. Että alkaisin tuntea vihan tunteita sua kohtaan. Syyllisyyden taakka ei painaisi sua silloin niin paljon ja pääsisit musta helpommin eroon toivottavasti pysyvästi. Oletan että halusit toimia niin, että tietäisit mun tarpeeksi ahtaalle laitettaessa polttavan sen sillan sun puolesta. Olevan ikään kuin se joka kaiken katkoi, vaikka todellisuudessa se olit sinä. Et vain halunnut olla se joka joutuu sanomaan sen mulle tai se joka aktiivisesti toimii.
?
 
vierailija
Sitä sä kai tavoittelitkin. Että alkaisin tuntea vihan tunteita sua kohtaan. Syyllisyyden taakka ei painaisi sua silloin niin paljon ja pääsisit musta helpommin eroon toivottavasti pysyvästi. Oletan että halusit toimia niin, että tietäisit mun tarpeeksi ahtaalle laitettaessa polttavan sen sillan sun puolesta. Olevan ikään kuin se joka kaiken katkoi, vaikka todellisuudessa se olit sinä. Et vain halunnut olla se joka joutuu sanomaan sen mulle tai se joka aktiivisesti toimii.
Voi kulta pieni. Ovatkohan asiat oikeasti niin mustavalkoisia.
 
vierailija
Väärintä tässä elämässä on se, että sulla on elämässä sellainen ihminen, joka odottaa sua. Se, joka antaa sulle aikaa ja hyväksyy sut sellaisena kuin oot...
Ja siitä huolimatta sä odotat sitä toista, joka satuttaa sua kerta toisen jälkeen. Ja toivot, et se näkis sut jonain erityisenä, mitä sä et koskaan tuu olemaan.
Ja mulla ei oo väliä, ihan sama miten paljon muhun sattuu.
Mutta häneen, täysiin viattomaan, jolla ei oo mitenkään osallisuutta tähän kaikkeen, en haluis että sattuu.
Ja en mä mitään muuta haluis, että voisin muuttaa mun tunteiden suuntaa.
Mut hän on tällä hetkellä ihminen, josta en pääse yli enkä ehkä haluakaan. Vaikka meillä ei koskaan mitään ollutkaan.
Mut tää tunne oli jotain erilaista. En osaa selittää sitä.
Enkä tiedä kenestä puhut, mutta jos joku oikeasti sua kerta kerran jälkeen rakastaa. Niin eiköhän hän toivo sinun parastasi. Jopa ehkä myös kaikkien muiden.
 
vierailija
Voi kulta pieni. Ovatkohan asiat oikeasti niin mustavalkoisia.
Ovat. Ikää tässä jo päälle 30 että ei mitään kultapieniä enää olla. Paska, kohtuuton ja epäreilu kohtelu on paskaa, kohtuutonta ja epäreilua kohtelua, vaikka joku ulkopuolinen asiaa yrittäisikin kaasuvalottaa lievemmäksi huutamalla harmaata. Eikä viesti ole sulle.
 
vierailija
Eikä viesti muutenkaan ole niinkään kenellekään suunnattu, jonka ainakaaan olettaisin sen täältä lukevan. Kunhan taas perus ilta-ajan pahan olon looppi pyörii, vaikka yritän saada unta. Turhaa kukaan ainakaan omii.
 

Yhteistyössä