Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kaipauksessa.
Niinhän se vaihtelee. Mikä hyydytti kierrokset?

Minä en edes enää tiedä mitä tai ketä kaipaan. Tottumuksesta täällä tulee lueskeltua ja kirjoitettua, koska irl ei tapahdu mitään.
Tai kuljen laput silmillä ja varuillani.
Tai no äsken kaupassa käydessä viereiseltä kassalta katseltiin intensiivisesti silmiin, mutta oli arviolta viitisentoista vuotta liian nuori miesoletettu katselemassa. Kohteliaisuutenahan se on otettava, mutten vieläkään intouduin puumailusta.
 
vierailija
Niinhän se vaihtelee. Mikä hyydytti kierrokset?

Minä en edes enää tiedä mitä tai ketä kaipaan. Tottumuksesta täällä tulee lueskeltua ja kirjoitettua, koska irl ei tapahdu mitään.
Tai kuljen laput silmillä ja varuillani.
Tai no äsken kaupassa käydessä viereiseltä kassalta katseltiin intensiivisesti silmiin, mutta oli arviolta viitisentoista vuotta liian nuori miesoletettu katselemassa. Kohteliaisuutenahan se on otettava, mutten vieläkään intouduin puumailusta.
Ei ole hyytynyt kaipaus eivätkä tunteet. Kierroksia oli pakko laskea, jotta mopo ei karkaa käsistä. 😃
 
vierailija
Niinhän se vaihtelee. Mikä hyydytti kierrokset?

Minä en edes enää tiedä mitä tai ketä kaipaan. Tottumuksesta täällä tulee lueskeltua ja kirjoitettua, koska irl ei tapahdu mitään.
Tai kuljen laput silmillä ja varuillani.
Tai no äsken kaupassa käydessä viereiseltä kassalta katseltiin intensiivisesti silmiin, mutta oli arviolta viitisentoista vuotta liian nuori miesoletettu katselemassa. Kohteliaisuutenahan se on otettava, mutten vieläkään intouduin puumailusta.
Näin minäkin luulin, mutta kun ikää karttui mieli muuttui, eikä se isompi ikäero tunnukaan enää niin isolta. Semmonen 20v on vielä poikanen, mutta yli 30v alkaa ollakin kunnon mies. Näin ainakin itse huomasin ja sitten se pariakymppiä huiteleva ikäero ei enää tunnukaan sellaiselta kuin olisi tuntunut vuosia aiemmin.
 
vierailija
Näin minäkin luulin, mutta kun ikää karttui mieli muuttui, eikä se isompi ikäero tunnukaan enää niin isolta. Semmonen 20v on vielä poikanen, mutta yli 30v alkaa ollakin kunnon mies. Näin ainakin itse huomasin ja sitten se pariakymppiä huiteleva ikäero ei enää tunnukaan sellaiselta kuin olisi tuntunut vuosia aiemmin.
Riippuu paljon henkilökemioistakin miten sopii yksiin ja näkyykö ikäero. Sinällänsä en kiinnitä huomiota pariskuntien ikäeroihin, mutta kyllähän se omalla kohdalla vaikuttaa, jos fiilis on lähinnä, että ikäni puolesta voisin olla hänen äitinsä. Kyllä yli kolmekymppinen on ok. Kassalla vilkuillut taisi olla alle 20-vuotias ja vaikka minulta kysyttiinkin henkkareita niin ei nyt ihan samaa ikä-ja viehtymysryhmää oltaisi.
 

Yhteistyössä