Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen niin kovin väsynyt kaikkeen. Edes ajatus sinusta ei tunnu antavan voimaa entiseen tapaan, vaan tuntuu että on kuin märkä rätti joka on puristettu mankelin läpi. Toivo on kadonnut. nm
 
vierailija
Rakkaudelle ihania yöunia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Haluan sinusta minun ikioman poikaystävän. 🥰 Sanoisin sinua poikaystäväksi kun olet niin lutuinen ja söpö ja ihana. Semmonen paijattava. 😍
Mitäköhän sinä puuhaat sunnuntaisin. 😊
Paras vuodenaika alkoi ja kohta on halloween. Whiii. 😁 Löysin kauniin paikan metsästä ja olisi ihanaa viedä sinut sinne katsomaan sitä paikkaa. 😊 Onnistuin reväyttää mun selkälihaksen paristakin kohtaa. Pystyn sormin tuntemaan ne kohdat. Ei ole ensimmäinen kerta. 👍 Sattuu ihan v*tusti. 😖 Onneksi on stydejä kipulääkkeitä. Pitää ottaa viikko rauhallisesti.
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
Rakkaudelle ihania yöunia.
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle.
Haluan sinusta minun ikioman poikaystävän. Sanoisin sinua poikaystäväksi kun olet niin lutuinen ja söpö ja ihana. Semmonen paijattava.
Mitäköhän sinä puuhaat sunnuntaisin.
Paras vuodenaika alkoi ja kohta on halloween. Whiii. Löysin kauniin paikan metsästä ja olisi ihanaa viedä sinut sinne katsomaan sitä paikkaa. Onnistuin reväyttää mun selkälihaksen paristakin kohtaa. Pystyn sormin tuntemaan ne kohdat. Ei ole ensimmäinen kerta. Sattuu ihan v*tusti. Onneksi on stydejä kipulääkkeitä. Pitää ottaa viikko rauhallisesti.
Rakkaudella M.K.K
Varovasti kipulääkkeiden kanssa, voivat vaurioittaa maksaa 😨 Toivottavasti saat levättyä. Hyvää yötä.
 

Yhteistyössä