Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jollain tavalla sitä on joka tapauksessa terveisketjun enemmistöstä poikkeava, kun näissä ketjuissa epäillään aina trolliksi. Kirjoitti sitten mitä tahansa, niin aina on muka trolli.
 
vierailija
Jollain tavalla sitä on joka tapauksessa terveisketjun enemmistöstä poikkeava, kun näissä ketjuissa epäillään aina trolliksi. Kirjoitti sitten mitä tahansa, niin aina on muka trolli.
Elä niistä välitä eläkä jää niien kanssa jankkaamaan vaan keskity asiaas eli viestiin kaivatullesi. Oot kyllä symppis, toivottavasti tavotat kaivattusi, hyvää yötä tuntemattomalta.
 
vierailija
No oli se muka korkeampi kuin 97 % :lla ihmisistä. Niin siinä testin tuloksissa luki. No joka tapauksessa ei ole kuitenkaan matala äo kuten tuo kommentoija arveli. Ehkä sillä meni itsellä jutun pointti ohi kokonaan.
Minä tein tuollaisen testin vain netissä. En koe tarvetta millekään viralliselle. Välissä jouduin käymään tekemässä muuta ja jatkoin. Tulos oli 128 tai 129. Viimeisiä en ennättänyt niin miettiä, kun hukkasin aikaa tuohon muuhun. Siinäkin testissä luki tuo 97%. Yllätyin, koska pidän itseäni taas suhteellisen tyhmänä. Ainakin mitä ajattelee ihmisiin luottamisella niin liian paljon olen luottanut. Mutta kun ihmisistä olen ajatellut hyvää ja pitäväthän hekin lupauksensa. Eivät ne pidä. Sivusta.
 
vierailija
Minä tein tuollaisen testin vain netissä. En koe tarvetta millekään viralliselle. Välissä jouduin käymään tekemässä muuta ja jatkoin. Tulos oli 128 tai 129. Viimeisiä en ennättänyt niin miettiä, kun hukkasin aikaa tuohon muuhun. Siinäkin testissä luki tuo 97%. Yllätyin, koska pidän itseäni taas suhteellisen tyhmänä. Ainakin mitä ajattelee ihmisiin luottamisella niin liian paljon olen luottanut. Mutta kun ihmisistä olen ajatellut hyvää ja pitäväthän hekin lupauksensa. Eivät ne pidä. Sivusta.
Mä sain siitä Mensan nettitestistä 143. Oli ilmeisesti nettitestin maksimi tai ainakin olen melko varma, että kaikki meni siinä oikein. Siinä nettitestissä oli kuitenkin hyvin aikaa pohtia ne viimeiset vähän vaikeammatkin tehtävät. Tosin kyllä mua vahvasti epäillyttää, että näyttääkö Mensan virallinen testikään oikeaa älykkyyttä. En koe olevani 97%:ia älykkäämpi. Toisen vanhemman suvussakin on enemmistö paljon älykkäämpiä. On mua kyllä useampi sanonut älykkääksi, yliopistossakin, mutta silti. Olisi sitä saavuttanut enemmän elämässä, jos olisi oikeasti älykäs.

-ap
 
vierailija
Vaavissa joku otti huippuälykkäät ja Mensan justiinsa tuosa illasta jutuiks niin trollihan siitä heti otti aiheen. Niin minä epäilen. No, ihan sama miulle.
Jännä sattuma, kun en ole tänään lukenut ollenkaan vauvaa. Kommentoin vain täällä tuolle, joka oli analysoinut minut tyhmäksi. Mutta sehän oli jo tiistaina todennut mut tyhmäksi, että on joku tämän ketjun lukija saattanut saada siitä pohdiskeltavaa ja aiheen vauvalle.
 

Yhteistyössä