Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hometalokohtalo voi olla vuosien kidutus. Voisi joku tehdä erillisen aloituksen aiheesta. Koskee minunkin perhettäni nykyhetkessä. Huomenta vain.
Vastaan vielä tähän, vaikkei ketjun aiheeseen kuulukaan. Itse sairastuin vakavasti ja mitään syytä oireideni takaa ei löytynyt. Kuitenkin meni siihen, että eläkettäkin jo haettiin. Tuli ongelman korjaus, kun oli jo vuosikausia niitä homeita haistellut. Oireet väistyi. Mutta jälkikäteen tuli vakavampi vaiva, josta olen lukenut, että se tullut monelle homeelle altistuneelle. Tuosta sairaudesta johtuen mun lääkekulut on vuodessa reippaasti yli 10 000€ (onneksi on lääkekatto). Ja tämä on siitä omituinen sairaus, että voi loppua tuosta vaan tai kestää koko elämän. Tai poistuttuaan uusia. Ei tiedä etukäteen.
 
vierailija
Kaivattu m näköjään lopetti kokonaan vauvan käytön ja laittaa pelkästään tänne. En ihmettele, koska tuo vauvan kaipuunurkka on muuttunut koko ajan huonompaan ilmapiiriin niin, että huomaa ihmisten joukkopaon. Joku yksittäinen trolli tai pari kirjoittaa istuu aamusta iltaan repliikkejä suoltaen, siltä se minustakin on alkanut näyttää. Oli vielä useita peräkkäisiä ketjun lopullisia poistojakin tuossa. Täällä on kotoisan lämmin tunnelma. Ei myöskään peukutuksia, kun alapeukutus on sekin vauvalla yksi kiusaamismuoto. Kaikin puolin jotenkin aidompi ja lämpimämpi tämä on, ihan eri meininki kuin vauvan rienauskiusaajapalsta. Sama juttu verrattuna s24 tai muut. Tämä on kuin pieni kotoisa nurkka, jossa hyvyys vielä elää.
 
vierailija
Sama liukuhihnatrolli lukee varmaan nämäkin, koska näiden kommenttien jälkeen kävin pyörähtää vauvalla kaipausosiolla. Trolli muutti itsekirjoitettujen viestien suuntaa heti positiivisempaan. Hahah. Kovin läpinäkyvää. Hän ei selkeesti ole työssä käyvä vaan todennäköisesti varhaisella sairauseläkkeellä ja kirjoittelu kymmenen hahmon takaa on päivät viikot läpeensä hänen koko päiviensä ainoa sisältö, se kuva on mulle muodostunut.
sama n-m kaipaaja
 
vierailija
Vastaan vielä tähän, vaikkei ketjun aiheeseen kuulukaan. Itse sairastuin vakavasti ja mitään syytä oireideni takaa ei löytynyt. Kuitenkin meni siihen, että eläkettäkin jo haettiin. Tuli ongelman korjaus, kun oli jo vuosikausia niitä homeita haistellut. Oireet väistyi. Mutta jälkikäteen tuli vakavampi vaiva, josta olen lukenut, että se tullut monelle homeelle altistuneelle. Tuosta sairaudesta johtuen mun lääkekulut on vuodessa reippaasti yli 10 000€ (onneksi on lääkekatto). Ja tämä on siitä omituinen sairaus, että voi loppua tuosta vaan tai kestää koko elämän. Tai poistuttuaan uusia. Ei tiedä etukäteen.
Sama myös kauan jatkuneen henkisen väkivallan aiheuttamissa ongelmissa kognitio ja tunteidensäätelyn sekä fyysisten oireiden kohdalla. Syytä ei löydy eikä hoitoalan ja todennäköisesti ei tule enää toipumaan entiselleen.
 
vierailija
Tarkoitatko, että oli julmaa suostua treffeille? Olisi pitänyt kuunnella intuitiotaan, joka kertoi ettei kipinää ole, eikä olisi tarvinnut käydä parilla treffeillä ja saada öisiä inttävät vonkausviestejä, joiden takia lopulta blokkasin numeron.
Mulla ei ollut edes treffit, mutta toinen osapuoli luuli mun olevan kiinnostunut kun hänen pakkonsa edellä annoin jäädä yöksi samaan asuntoon. Emme nukkuneet samassa sängyssä, vaikka kuinka sanoi, että voi hän vieressäkin nukkua. Piti mua sitten vaan ujona ja seksuaalisesti arkana, kun en uskaltanut. Eri.
 
vierailija
Mulla ei ollut edes treffit, mutta toinen osapuoli luuli mun olevan kiinnostunut kun hänen pakkonsa edellä annoin jäädä yöksi samaan asuntoon. Emme nukkuneet samassa sängyssä, vaikka kuinka sanoi, että voi hän vieressäkin nukkua. Piti mua sitten vaan ujona ja seksuaalisesti arkana, kun en uskaltanut. Eri.
Niin ujoudesta ja arkuudestahan on pakko olla kyse, jos ei löydy seksuaalista kipinää 😂 Yksipuoliset tunteet eivät ole naurun asia ja jokainen on ollut vuorollaan asemassa, jossa ei saa vastakaikua tunteilleen. Siltikin öiset vonkaus soitot ja ajatus, että kunhan tarpeeksi inttää niiin varmaankin suostuu, ei ole kivaa tai imartelevaa kummallekaan. Ennemminkin viimeisinkin mielenkiinto katoaa, jos vänkää ja vänkää.

Se on vielä mysteeri miksi vedän puoleeni vanhanaikaisella ajatusmaailmalla ja naisvihalla varustettuja miehiä. Tänään viimeksi. Tietenkin erotan, että kyse on heidän omasta ajatusmaailmastaan, mutta on jokseenkin raskasta keskustella ihmisen kanssa, joka tahtoo provosoida ja yrittää saada väitteillään tulistumaan ja riitelemään. On kuitenkinolemassa miehiä joiden mielestä ei ole naisten ja miesten töitä eikä tarvetta rakentaa vastakkainasetteluja sukupuolten paremmuudesta fyysisen voiman tai töiden perusteella.
 
vierailija
Tietenkin tajuan, että minun tahdottaisiin luopuvan palstailusta ja netissä surffailusta. Toisaalta tänään sain jälleen loistavan esimerkin siitä, ettei palstan ulkopuolellakaan ole kummoista. Olisiko osani kuunnella surkuttelutarinoita ja ryhmäytyä ulkopuolisten kanssa? Suostua muokaamaan identiteettini sen mukaan mitä väitetään ja kuinka minut halutaan nähdä? Ilmeisesti joillekin tuo mielihyvää olettaa mielipiteitäni ja asenteitani ja he nauttivat, että saavat kohdella olettamustensa mukaisesti. En ole vielä niin paatunut, että tuottaisi iloa testailla miltä heistä tuntuu, kun väittäisin heidän mielipiteitään ja asenteitaan päinvastaisiksi kuin mitä he ovat sanoneet.
 
vierailija
Kaivattu m näköjään lopetti kokonaan vauvan käytön ja laittaa pelkästään tänne. En ihmettele, koska tuo vauvan kaipuunurkka on muuttunut koko ajan huonompaan ilmapiiriin niin, että huomaa ihmisten joukkopaon. Joku yksittäinen trolli tai pari kirjoittaa istuu aamusta iltaan repliikkejä suoltaen, siltä se minustakin on alkanut näyttää. Oli vielä useita peräkkäisiä ketjun lopullisia poistojakin tuossa. Täällä on kotoisan lämmin tunnelma. Ei myöskään peukutuksia, kun alapeukutus on sekin vauvalla yksi kiusaamismuoto. Kaikin puolin jotenkin aidompi ja lämpimämpi tämä on, ihan eri meininki kuin vauvan rienauskiusaajapalsta. Sama juttu verrattuna s24 tai muut. Tämä on kuin pieni kotoisa nurkka, jossa hyvyys vielä elää.
♥ Samaa mieltä 🙌🏻
 

Yhteistyössä