Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eipä ole moisia ongelmia naisella, joka ei koskaan istu kapakoissa. Kaikki mieskontaktit=pidemmät parisuhteet alkaneet arkisessa kontekstissa treenisalilla. Orgaanisesti ja luonnollisesti.
Ei vanhan viunan eikä tupakin katkua, vain ilmassa leijaileva
raamikkaan miehen teston
ja hien huumaava aromifuusio.
Ette naiset baarinotkujista laatumiestä itsellenne taatusti löydä. Rahantuhlareitakin ovat.

Viimeisin tuttavuus tosin poikkeus. Tuli Ihanuus täysin yllättäen... toisesta maasta! Tutustuimme netissä
humanitaar. projektin myötä.

En etsinyt, en edes toivonut.

Olin täysin tyytyväinen yksinoloon ollut.. jo useiden vuosien ajan.

Kunnes boom, leka päähän.

❤ saapui.
 
vierailija
Eipä ole moisia ongelmia naisella, joka ei koskaan istu kapakoissa. Kaikki mieskontaktit=pidemmät parisuhteet alkaneet arkisessa kontekstissa treenisalilla. Orgaanisesti ja luonnollisesti.
Ei vanhan viunan eikä tupakin katkua, vain ilmassa leijaileva
raamikkaan miehen teston
ja hien huumaava aromifuusio.
Ette naiset baarinotkujista laatumiestä itsellenne taatusti löydä. Rahantuhlareitakin ovat.

Viimeisin tuttavuus tosin poikkeus. Tuli Ihanuus täysin yllättäen... toisesta maasta! Tutustuimme netissä
humanitaar. projektin myötä.

En etsinyt, en edes toivonut.

Olin täysin tyytyväinen yksinoloon ollut.. jo useiden vuosien ajan.

Kunnes boom, leka päähän.

saapui.
Onnea kaukosuhteeseen.
Toimii kyllä jos molemmat vaan sitoutuu täysillä ja yhteinen kieli löytyy. Kulttuuriin tutustuminen tapahtuu vähitellen luonnostaan.
 
vierailija
J***pöölle ihania yö unia. 💕
Paljon unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Näin sinusta ihanaa unta. Halattiin siinä. Voisinpa halata sinua nyt. Halaisin oikein pitkään. Suukottelisin myös sinut ihan puhki. 🥰
Sun päällä olisi hyvä paikka jumppailla. 😳😘
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
Eipä ole moisia ongelmia naisella, joka ei koskaan istu kapakoissa. Kaikki mieskontaktit=pidemmät parisuhteet alkaneet arkisessa kontekstissa treenisalilla. Orgaanisesti ja luonnollisesti.
Ei vanhan viunan eikä tupakin katkua, vain ilmassa leijaileva
raamikkaan miehen teston
ja hien huumaava aromifuusio.
Ette naiset baarinotkujista laatumiestä itsellenne taatusti löydä. Rahantuhlareitakin ovat.

Viimeisin tuttavuus tosin poikkeus. Tuli Ihanuus täysin yllättäen... toisesta maasta! Tutustuimme netissä
humanitaar. projektin myötä.

En etsinyt, en edes toivonut.

Olin täysin tyytyväinen yksinoloon ollut.. jo useiden vuosien ajan.

Kunnes boom, leka päähän.

saapui.
Onko varattu?
 
vierailija
"Olisipa sivuston hakutoiminnossa valinta, jolla voisi nähdä kaikki kaivatun kirjoittamat viestit."

Löydät ne muutenkin jopa pelottavan tarkasti. Tosin en tiedä, mihin muihin viesteihin reagoit ajatellen niitä minun kirjoittamikseni.
 
vierailija
Onko varattu?
.
Ei - Vapaita me molemmat,
samaan aikaan. Aika flaksi!
◉⁠‿⁠◉

Hän myös jo pidempään
yksin viihtynyt ennen kohtaamistamme.
Ei tuollaisia vapaana olevia
high caliber - miekkosia
totisesti oksilla kasva, ei..
.
Kumpikaan tämän lisäksi
ei ollenkaan aiemm. elämässään
deittiapsien kuluttajia
eikä yhdenillan hoitojen
harjoittajia.
Kaksi samista näin kohtasi!
.
Tulin vain käväiseen, hy..
.
 
vierailija
Eipä ole moisia ongelmia naisella, joka ei koskaan istu kapakoissa. Kaikki mieskontaktit=pidemmät parisuhteet alkaneet arkisessa kontekstissa treenisalilla. Orgaanisesti ja luonnollisesti.
Ei vanhan viunan eikä tupakin katkua, vain ilmassa leijaileva
raamikkaan miehen teston
ja hien huumaava aromifuusio.
Ette naiset baarinotkujista laatumiestä itsellenne taatusti löydä. Rahantuhlareitakin ovat.

Viimeisin tuttavuus tosin poikkeus. Tuli Ihanuus täysin yllättäen... toisesta maasta! Tutustuimme netissä
humanitaar. projektin myötä.

En etsinyt, en edes toivonut.

Olin täysin tyytyväinen yksinoloon ollut.. jo useiden vuosien ajan.

Kunnes boom, leka päähän.

saapui.
Ei minuakaan kiinnosta kapakoissa ajan viettäminen ja tällä hetkellä ajatuksissa on ennemminkin se kuinka pääsen muuttamaan nykyisestä asuinpaikasta kuin rakkauden etsiminen. Helvetiltähän tämä ennemminkin vaikuttaa kuin kodilta ja olisin erittäin tyytyväinen, jos seuraavassa paikassa lähin kauppakeskus sijaitsisi useamman kilometrin päässä eikä kukaan enää koskaan yrittäisi sitoa pysyttelemään yhdessä lähiössä tai suosittelisi kassalla työskentelyä potentiaalisena työvaihtoehtona.
 
vierailija
Henna, rakastan sinua yhä. Koteloituna on rakkauteni kuin perhosen toukka. Tietäisitpä vain. Mietin täällä pimeässä mahdatkohan sä ajatella minua, kaikesta huolimatta. Miksiköhän tämä on näin vaikeaa. Ei voi käsittää. Totean vain olet ainutlaatuinen, erityinen ja täydellinen. Elämä ilman sinua on tyhjää. Olet inspiraationi.
 
vierailija
Henna, rakastan sinua yhä. Koteloituna on rakkauteni kuin perhosen toukka. Tietäisitpä vain. Mietin täällä pimeässä mahdatkohan sä ajatella minua, kaikesta huolimatta. Miksiköhän tämä on näin vaikeaa. Ei voi käsittää. Totean vain olet ainutlaatuinen, erityinen ja täydellinen. Elämä ilman sinua on tyhjää. Olet inspiraationi.
mikä hänestä tekee erityisen ja täydellisen?
 

Yhteistyössä