Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihminen on luonnoltaan petollinen olio ja suurin osa niistä ruskosilmiä, joten ruskea silmäiset ovat petollisia.
VMP. Tuolla erittäin typerällä logiikalla punaiset silmät on osoitus siitä että sellaiset omaavien on oltava paholaisia. Tai että siniset silmät omaavien on oltava sinisilmäisiä ja vesimahiisten sukua.

Taikka, että vihreä silmäisten on oltava liskoihmisiä jne.


Purat tuolla täysin turhalla uhoamisella selvästi jotain katkeruutta. Et voita sillä mitään ja tuhlaat vain aikaasi. Käyttäisit sinäkin sitä aikaasi positiivisia asioita etsien.

Saisit muuta mietittävää ja täyttäisit samalla elämääsi asioilla jotka ei ole niitä petollisia yms.
 
vierailija
Jotenkin vaan aina tykkään sinusta ja rakastan sua. Sanoinkin sen tänään kaikkien kuullen, että rakastan sun ääntä. En tiedä huomasitko sinä sitä. Harmi että siihen se jää. Varsinkin nyt ovat käteni, sanani ja kaikki tekoni täysin sidotut. Voin vain ihailla sinua näin etäältä. Lähellä ja niin kaukana. Näin se on. Mun pitää se vaan hyväksyä. Tunteet on, mutta mun täytyy ne peittää. Sinä tiedät tämän salaisuuden minusta. Olen luonnonlapsi, sen olet huomannut ja tiedät. Pahan tahtoinen en ole, mutta rakkauteni sinuun on kuin aivastus, sitä ei voi oikein estää eikä kätkeä. Luonnon lait vaan toimii. Joki virtaa, kuka sen saa loppumaan? Voi kunpa huominen ei loppuisi ikinä.
 
vierailija
Juuri tämän takia kannattaisi aina huomioida tilanne ja tapauskohtaisuus ja se, että mielipiteet ja näkökulmat saattavat muuttua vuosien ja karttuvan kokemuksen myötä. Ja tietenkin se, että anonyymit palstat ovat anonyymejä palstoja joille kirjoittava saattaa olla kuka tahansa. Ainoa mikä loppujen lopuksi merkitsee on irl kommunikaatio. eri
Sivusta vastaan. Kyllä somesta voi tunnistaa toisen jos toinen kirjoittaa hyvin harvinaisen asian, joita ei voi olla kuin yksi vaihtoehto ja kuka sen tietää voi olla vain yksi. Ei mikään yleinen asia vaan täysin uniikki asia, joita on tapahtunut Suomessa vain kerran ja kuka tämän tietää on vain minä ja tuo toinen. Kyse ei hyvästä asiasta mitä hän on laukonut. Häntä vastaan voin laukoa tosissani. Ja tiedän tasan tarkkaan kuka hän on. Katkera pikkusieluinen ihminen jolle toivon oikein ahdistavaa loppuelämää. Olkoon se pitkä ja ahdistava. Hänenlaisensa ihminen ei ansaitse pakoa kuoleman kautta, vaan kärsimystä niin kauan kuin ikää piisaa.
 
vierailija
Sivusta vastaan. Kyllä somesta voi tunnistaa toisen jos toinen kirjoittaa hyvin harvinaisen asian, joita ei voi olla kuin yksi vaihtoehto ja kuka sen tietää voi olla vain yksi. Ei mikään yleinen asia vaan täysin uniikki asia, joita on tapahtunut Suomessa vain kerran ja kuka tämän tietää on vain minä ja tuo toinen. Kyse ei hyvästä asiasta mitä hän on laukonut. Häntä vastaan voin laukoa tosissani. Ja tiedän tasan tarkkaan kuka hän on. Katkera pikkusieluinen ihminen jolle toivon oikein ahdistavaa loppuelämää. Olkoon se pitkä ja ahdistava. Hänenlaisensa ihminen ei ansaitse pakoa kuoleman kautta, vaan kärsimystä niin kauan kuin ikää piisaa.
´Kyllä sinä tässä kuulostat nyt pikkusieluisemmalta, jos mielipide tai sanominen on aiheuttanut sinussa noin suuren kostonhimon ja katkeruuden. Lisäksi suurin osa kokemusksista on universaaleja ja mikä olisi tapahtuma tai kokemus, joka on tapahtunut ainoastaan yhden kerran Suomessa?
 
vierailija
VMP. Tuolla erittäin typerällä logiikalla punaiset silmät on osoitus siitä että sellaiset omaavien on oltava paholaisia. Tai että siniset silmät omaavien on oltava sinisilmäisiä ja vesimahiisten sukua.

Taikka, että vihreä silmäisten on oltava liskoihmisiä jne.


Purat tuolla täysin turhalla uhoamisella selvästi jotain katkeruutta. Et voita sillä mitään ja tuhlaat vain aikaasi. Käyttäisit sinäkin sitä aikaasi positiivisia asioita etsien.

Saisit muuta mietittävää ja täyttäisit samalla elämääsi asioilla jotka ei ole niitä petollisia yms.
Höpsis, leikkisä kieliposkessa esitetty esimerkki korrelaatiosta ja kuinka se ei ehkä toimi.
 
vierailija
´Kyllä sinä tässä kuulostat nyt pikkusieluisemmalta, jos mielipide tai sanominen on aiheuttanut sinussa noin suuren kostonhimon ja katkeruuden. Lisäksi suurin osa kokemusksista on universaaleja ja mikä olisi tapahtuma tai kokemus, joka on tapahtunut ainoastaan yhden kerran Suomessa?
En voi kirjoittaa, koska sen voi googlata ja löytyy ainoana. Asia on tyyliin "olen ainoa Taiwanin lentoturmasta 1987 selvinnyt". Kyseessä näin uniikkiasia. Ja tiedän henkilön kuka tuon asian tietää yhtä tarkasti kuin minä. Vain yksi. En myöskään kerro asiaa. Kyse ei mielipiteestä. Kyseessä on hänen vainoamisensa ja pahan puhuminen ympäriinsä. Mielestäni pahat ihmiset joutavat saada ansioidensa mukaan. Silmä silmästä. Olen joutunut häätämään hänet tiehensä ja tietää saavansa seuraavalla kerralla viranomaiset juttelemaan kanssaan, jos tälle ovelle erehtyy.
 
vierailija
En voi kirjoittaa, koska sen voi googlata ja löytyy ainoana. Asia on tyyliin "olen ainoa Taiwanin lentoturmasta 1987 selvinnyt". Kyseessä näin uniikkiasia. Ja tiedän henkilön kuka tuon asian tietää yhtä tarkasti kuin minä. Vain yksi. En myöskään kerro asiaa. Kyse ei mielipiteestä. Kyseessä on hänen vainoamisensa ja pahan puhuminen ympäriinsä. Mielestäni pahat ihmiset joutavat saada ansioidensa mukaan. Silmä silmästä. Olen joutunut häätämään hänet tiehensä ja tietää saavansa seuraavalla kerralla viranomaiset juttelemaan kanssaan, jos tälle ovelle erehtyy.
Joo-o. Psykoosia pukkaa kuten sanoin jo vauvalla. Eri.
 
vierailija
Joo-o. Psykoosia pukkaa kuten sanoin jo vauvalla. Eri.
Ei pukkaa. Mutta en oletakaan muiden ymmärtävän. Kyse on ihan oikean elämän tapahtumista. Ja niitä seuranneista tapahtumista. Vauvalla en ole käynyt pitkään aikaan. Enkä yleensä kirjoita paljoa. Ilmoitin vain sen, että ihmisen voi tunnistaa tosi hyvin, jos tapahtumat hyvin uniikkeja.
 

Yhteistyössä