Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kokoustaminen on aina hyvä idea potentiaalisen yhteisen tahtotilan selvittämiseksi silmällä pitäen sitä, onko kokoontumisille yhteisten aktiviteettien merkeissä reaalista insentiiviä vaiko ei. Joskus ajatukset ovat samansuuntaisesti tangentissa mutta suorat eivät leikkaa toteutuksen tasolla. Ajatusten samansuuntaisuudesta huolimatta kontribuoinnit jäävät puuttumaan puolin ja toisin. Hidastavaksi tekijäksi muotoutunee halu olla näyttäytymättä siinä valossa, joka erityisesti etenemistä tiettyyn lopulliselta ulkopuolisten silmin näyttäytyvään suuntaan haluaisi olla viemässä. Niinpä janat jähmettyvät paikoilleen ja on haasteellista hahmotella vaihtoehtoisia ratkaisumalleja, joissa kakku sekä syödään että ennen kaikkea säästetään. Todennäköisyydet janojen risteämiselle ovat siis koko ajan olemassa, mutta sen edistämisen aktualisoinnin reaalistamisessa on haasteensa, jotka pohjautuvat ennen kaikkea sille ajatukselle, ettei tilannetta ole osapuolilla halua huonontaa.
Nyt kävi vähän nolosti sulle kun sekoitit "ison määrän" tekstiä seassa olevien, parhaiten kohtiinsa sopivien sanojen hienosteluksi kokemasi vierauden ja aloit suoltamaan tuota parodista sontaasi sen pohjalta, heh. Aika nolo tapa näyttää että molemmat hämäävät noin paljon mutta mitäs minä moisesta yllättymään tässä kohtaa alkaisin. Antaisin banaanin jos vaan millään voisin, sen verran oivallista uuk-uukia pukkaa sieltä kyllä. Kai sulla on hattu päässä sisällä ja kaikkea? Ainoa mistä tuossa pääsee pätemään on se miten vierasta se on noin keskimäärin jota kai tunnisteeksikin voidaan toisaalta kutsua. Muutenkin vähän hassua että ihminen jolla ei ole mitään syytä olettaa sen enempää tavoittavansa kuin löytävänsäkään täältä mitään tuttua hiippailee täällä mutta no, kaipa se narun kutsun kuuntelemisen voittaa toisaalta eli pidä lippu korkealla vaan. On täysin mahdollista että.. näh, ei ole. Ota banaani ja päätä vapaasti paljonko pistät sille hanttiin. Ehkä löydät itsesi siinä samalla mutta joka molempi parempi joka tapauksessa, heh. Vastaisuudessa voit harkita sitten uudemman kerran oliko niin hauska juttu nyt kuitenkaan sitten. Vaikka harva kai sitä itsessään tunnistaa ja keneltäpä sinäkään kysymään alkaisit? Niinpä. Käyn hakemassa sen banaanin sulle, pieni hetki.. =)
 
vierailija
En ole kuullut keskustelusta, jonka mukaan lähimmäiset eivät hyväksyis meidän suhdetta. Voi olla että eivät hyväksyiskään, mutta mitä sitten. Jokainen elää omaa elämäänsä ja tekee sellaiset päätökset jotka parhaaksi näkee. Muitten on siihen vain sopeuduttava, ihan sama mitä he ajattelevat.
 
vierailija
Eetteriin sen verran että edeltävä puhuu aiemman kohdan puolesta enemmän kuin sitä vastaan. Jospa sen tähän voisi kiteyttää vaan kun ei. Näin ollen tarkalleen ottaen jotkut yhdistelmät olisivat mahdollisia vaan voipi päästä helpommalla mikäli ei lähde sellaista avaamaan kuitenkaan. Itse asiassa uskon että jopa se neutraalius (tai sanotaan loukkaamattomuus niin lähtökohtana kuin tahtotilanakin ristiin) toteutuisi tarkalleen ottaen moisen myötä mutta itselleni on vaikea hahmottaa tätä ristiriitaa enkä voisi välttämättä uskoa siihen sinettiin silloin. Eipä silti, olen tarpeen (kieltämättä harvoin) vaatiessa tätäkin seikkaa kieltämättä huomioinut. Nimellisesti ehkä mutten vastahakoisesti. Teema voipi välittyä näistä.
 
vierailija
Ei kiinnostais kyl lopulta kettujakaan joku kohu. Antaa tulla vaan. Minä ja hän siinä suhteessa oltais, ei ne muut joten teen tasan mitä lystään rakkaan kanssa. Oman pikkusieluisuutensa tai tekopyhyytensä ne kohiisijat siinä vain paljastaisivat.
 
vierailija
En ole kuullut keskustelusta, jonka mukaan lähimmäiset eivät hyväksyis meidän suhdetta. Voi olla että eivät hyväksyiskään, mutta mitä sitten. Jokainen elää omaa elämäänsä ja tekee sellaiset päätökset jotka parhaaksi näkee. Muitten on siihen vain sopeuduttava, ihan sama mitä he ajattelevat.
Samaa mieltä sinänsä. Kiinnitin vain huomiota, että paheksuivat tätä meidän 'erityispiirrettä' paljon pienemmässäkin mittakaavassa.
 
vierailija
Minä olen joskus kirjoittanut ettei kaikki tutut tykkäisi minun ja kaivatun ”lähentyneistä”väleistä. Aluksi se häiritsi minua, mutta enää sillä ei ole mitään merkitystä.
 
vierailija
Pitäis varmaan mennä nukkumaan, että jaksaa aamulla tykittää viestejä.
Mullakin aikainen herätys. Yks työmies tulee aikaisin aamulla hommiin ja täytyy näyttää hommat ja mielenkiinnosta seuraan. Häiriintyy vielä, jos liikaa puhelen. Yks toinen meni sekaisin ja joutu tulemaan uudestaan, kun unohti puolet. 😁 Oon yleensä arka ja hiljanen, mutta jos asiat kiinnostaa niin on kysyttävää. Vähän niinku kyselyikänen lapsi. Mutta aina oppii uutta kun juttelee. Antoisat opit olleet remppamiesten kanssa.
 

Yhteistyössä