Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Inhottaisi olla hänelle pelkästään käyttöesine tai "harrastus". Kyllä hänellä pitäisi tunnettakin ja yhteyttä olla ihan kunnolla mukana ennen kuin mä lähtisin hänen kanssaan sänkyyn asti tai enää ikinä venkslaamaan yhtään mitään.

Jos hakisit musta vaan seksiseuraa niin parempi unohtaa ja viettää loppukin iäisyys ilman mitään kontaktia. Seksiseura on aina pelkkää kepeää ja mun tunteet on jotain ihan muuta. Satuttaisin vain itseäni ja tekisin mua kohtaan pelkästään tosi väärin jos alentuisin sellaiseen seksiin ja hupisuhteeseen, että mulla on tunteita ja sulla ei. Jos ylipäätään enää edes ajattelisit mua...niin jos sun halu on vain seksuaalista niin toivon ettet koskaan ikinä yritäkään ottaa minuun yhteyttä. Loukkasit jo ihan tarpeeksi. En tarvitse yhtään enempää halpuutusta. En edes kykenisi kostumaan jos tietäisin ettei mulla olisi sulle mitään muuta arvoa.
❤
 
vierailija
En tiedä kenelle on mutta ihmisillä on usein aika vinksallaan tuo edellä sivuttu aihealue. Puidaan seikkaa vaikka se olisi etäällä ja no.. mitä siihen muuhun tulee niin se kai siinä selvemmin läsnä on kuin tuollainen toimitus joka itseään vielä odotuttaisi tosiaan. Ja jos idea on että sitä varten on tyystin rooli päällä niin kuinka hyvin sitä oikeasti tuntee edes sitten tai omaa mitään käsitystäkään toisesta? Tarkoitan kai että itse tuntuu moni miettivän aihetta aika äkkiä vain ollakseen sitä mieltä että toivottavasti et mieti liiaksi aihetta taholtasi, hmm. Yhä viinin parissa joten jos sen piikkiin menee mahdolliset typot sun muut.
 
vierailija
H####, sinua rakastan, kunpa laittaisit ne kohokohdat takaisin. Saan lohtua sua katsellen ja kuunnellen. Ikävöin sua. Olen tosissani. Jostain syystä vain sinä tunnut sieluani ymmärtävän. Järjellä ajatellen tämä tulisi vain haudata. Mutta niin vain on, että patoaminen synnyttää entistä hurjemman tunne aallon, sen olen huomannut.
 
vierailija
Niinpä niin, joskus kirjoittelin että kentällä on liikaa palloja. Pingis sopii mulle paremmin.
Jatkossa hoidan perhosia, niille on kiva jutella. Kannattaa kokeilla joskus, jos on jotakin mielen päällä. Yhteystiedot löytyy helposti.
Halein, suukoin.
 

Yhteistyössä