Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Et milloinkaan koska et selvästi hyväksy sitä että olet itsekin autettava. Etkä sen ylivoimaisempi, kaikkivoimaisempi kuin kukaan muukaan. Ehkäpä sitten kohtaat, kun pääset yli ylivoimaisuus harhasta.
Voi kuule ei minulla ole ylivoimaisuuden harhaa. Siinä määrin elämä on opettanut. Rajansa nöyryydelläkin. Eivätkä he joiden seurassa viihdyn ole talutettavia tai joudu anomaan apua selvitäkseen.
 
vierailija
Jotta voi kohdata toisen tasavertaisena kumppanina, on ensin oltava sinut itsensä kanssa ja viihdyttävä omissa nahoissaan.
Kas tässä tekemistä minulle. Sitä tilannetta kun ei tule. Ja nimenomaan omissa nahoissaan viihtyminen. Mulla se nahka roikkuu puolivälissä reisiä laihtumisen jälkeen ja terveyssyyt estää sen leikkaamisen. Ei tuu tapahtumaan.
 
vierailija
Et milloinkaan koska et selvästi hyväksy sitä että olet itsekin autettava. Etkä sen ylivoimaisempi, kaikkivoimaisempi kuin kukaan muukaan. Ehkäpä sitten kohtaat, kun pääset yli ylivoimaisuus harhasta.
Mistä kehitit tuon "ylivoimaisuusharhan"? Ap ilmeisesti on keskiverto tavallinen nainen joka haluaa auttaa (pelastaa) ressukoita. Naisten hoivavietin ylilyönti, joka ilmenee kehitysyhteistyössä, sosiaalipolitiikassa ja nkerilähetyksessä. Maailmanparantaminen ja turmiolan tommin pelastaminen itseltään vaikka maailma tuhoutuisi, hinnalla millä hyvänsä.
 
vierailija
Mistä kehitit tuon "ylivoimaisuusharhan"? Ap ilmeisesti on keskiverto tavallinen nainen joka haluaa auttaa (pelastaa) ressukoita. Naisten hoivavietin ylilyönti, joka ilmenee kehitysyhteistyössä, sosiaalipolitiikassa ja nkerilähetyksessä. Maailmanparantaminen ja turmiolan tommin pelastaminen itseltään vaikka maailma tuhoutuisi, hinnalla millä hyvänsä.
Kuule. Sepä siinä on, kun ei kiinnosta auttaa ja pelastaa rassukoita. Pulloon tarttuneet Turmiolan Tommit voivat puolestani kierrättää pulloa ja sätkiä keskenään.
 

Yhteistyössä