Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ole jaksanut palstailla yhtään, ihan muutamia viimeisiä sivuja vain lukenut. Ehkä tämä palstakaipaus on helpottamassa ja realismi iskee todellisuudessa päin näköä. Ihana on ollut kuitenkin sinua nähdä, tuot sellaista hyvää energiaa ja valoa arkeen.
Ja kyllä tunteita tosiaan on ollut ja on edelleen. Niin paljon etten aina oikein tiedä miten olla. Hyvää yötä ja kauniita unia. nm
 
vierailija
Oon ollut aika hiljaa ja mä vähän suojaan itseäni pysymällä poissa palstalta, kun ikävät asiat vaikuttaa joskus liikaakin. Oon koko ajan aika väsynyt, enkä mä nyt jaksa oikein sellasta. Tietyt jutut mä aina etsin ja ne on mulle tärkeitä. Haluan yhteistä elämää edelleen vähintään yhtä paljon kun ennenkin ja tykkään aina vaan enemmän susta. Kaipaisin vaan jo konkretiaakin. Hyvää yötä. ❤🌞
 
vierailija
En ole jaksanut palstailla yhtään, ihan muutamia viimeisiä sivuja vain lukenut. Ehkä tämä palstakaipaus on helpottamassa ja realismi iskee todellisuudessa päin näköä. Ihana on ollut kuitenkin sinua nähdä, tuot sellaista hyvää energiaa ja valoa arkeen.
Ja kyllä tunteita tosiaan on ollut ja on edelleen. Niin paljon etten aina oikein tiedä miten olla. Hyvää yötä ja kauniita unia. nm
Vois olla mun teksti, niin samay ajatukset, paitsi ettei kyllä yhtään helpota. ❤🌞
 

Yhteistyössä