Vähemmästäkin tulee herkkänahkaiseksi, jos yhteydenpito on ketjun varassa
olin joku 7v samassa työpaikassakin (7v liikaa heh), helposti pystyn siisEn usko, että kykenisit sitoutumaan mies.
Voisinpa vaan soittaa ja jutella niitä näitä.
Niin mutta naiseenpa...olin joku 7v samassa työpaikassakin (7v liikaa heh), helposti pystyn siis
Jos rakastaa niin silloin ei pitäis kenelläkään olla ongelmia sitoutua, enkä tarkota et pitäis heti asua yhdessä tmsNiin mutta naiseenpa...
Eipä taida mies rakastaa sitten.Jos rakastaa niin silloin ei pitäis kenelläkään olla ongelmia sitoutua, enkä tarkota et pitäis heti asua yhdessä tms
Mua väsyttää vielä enemmän.. Rauhallisia unia sinulle, kaivattuni.Nyt väsyttää kovin, rauhallisia unia kaivatulleni. En laita nimiä.
Voidaan jutella siitä enemmän toisena päivänä. Nähdään silloin kun kummallekin sopii. Älä murehdi, kyllä se järjestyy. 🤍 Tulin kävelyltä jokin aika sitten. Ajattelin vielä lukea jotain kirjaa/kirjoja. Noilla keinoilla helpotan unen tuloa. Minullakin nukahtaminen on välillä hankalaa, saattaa kestää tunteja. On kuitenkin mennyt paljon parempaan suuntaan. Auttaako sinulla liikunta (useampi tunti ennen nukkumaanmenoa) tai lukeminen? Pitää koittaa saada aivot rentoutuneeseen ja väsyneeseen tilaan, ei miettiä liikaa päivän tapahtumia, tulevia tapahtumia, huolehtia asioista, aktivoitua... mutta se on välillä vaikeaa. Lähetän sinulle levollisia ajatuksia ja hyvän yön muiskujaOlisin onnekas jos näkisin sut ensviikon loppuna. No,ei auta kuin toivoa.
Täytyy mennä nyt unten maille, kun en nukkunut kunnolla viime yönäkään.
Toivon, sinä ainakin nukkuisit hyvin kun nukut. Hyvän yön halaus.
Entä istuva hevonen?Mikä on hupsu heppa?
Silikoni.
Entä istuva hevonen?
Sitruuna
Muuan mies on hän, ja kauniita unia hänelle lähetän.Kuka on ihastuksesi? Onkohan meillä samanlaiset ajatukset?
Sen aika tulee vielä, nyt nukutaankaipaan sun lähelle
Niin oli, kiitos sivusta sekaantuja. -apMiehelle