vierailija
Ei kai.Tänä syksynä nähdään
Ei kai.Tänä syksynä nähdään
Tämä ei ole hyväksyttävä vastaus täällä,Ei kai.
En oo ikinä kenenkään Marjan kanssa ollut, mutta voishan sitä testata.Toinen asia: kiinnostaako marjat?
Kumpikin on mahdollista Nyt hieman marjoista: Haluaisin poimia vielä lisää, mutta itsellä on pakastin ihan täynnä. Voisin poimia marjat, pussittaa ja tuoda kotipihallesi, vaikka joskus illalla. Sinun pitää sitten vain laittaa ne pakastimeen. Olisi harmillista jättää hyviä marjoja poimimatta.Marjat kiinnostaa mutta sua mä haluan nähdä voin vaikka tuoda marjoja sulle
Saahan sitä ollaKiinnostunut yhdestä Marjasta.
Poimia, tuoda ja pusuttaaKumpikin on mahdollista Nyt hieman marjoista: Haluaisin poimia vielä lisää, mutta itsellä on pakastin ihan täynnä. Voisin poimia marjat, pussittaa ja tuoda kotipihallesi, vaikka joskus illalla. Sinun pitää sitten vain laittaa ne pakastimeen. Olisi harmillista jättää hyviä marjoja poimimatta.
Syksyn aikana ehkä kaikkea noitaPoimia, tuoda ja pusuttaa
Riittäis toi viimenenSyksyn aikana ehkä kaikkea noita
Se olisi tietysti mieluisin, mutta kaikki on tärkeitäRiittäis toi viimenen
Kuka?Oikeestiko oot noin ilkeä mua kohtaan?
Mitä tarkoitat. Oon kirjottanut tänään vaan siitä, että olin sulle ei-mitään.Oikeestiko oot noin ilkeä mua kohtaan?
Kuin myös.Rakkaus sinuun on vaikea pala purtavaksi.
Näyttää olevan. Se tuntuu tietysti aika ikävälle, että ajattelet noin.Rakkaus sinuun on vaikea pala purtavaksi.
Sä olit mulle kaikki.Mitä tarkoitat. Oon kirjottanut tänään vaan siitä, että olin sulle ei-mitään.