Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Välillä vaan toivon että olisinpa mieluummin kuollut kuin jäänyt kitumaan särkyneeseen sydämeen ja kaipaukseen. Ei musta ole ihmisenä kohta enää mitään jäljellä. Läheisten takia suorittava kuori vain.
 
vierailija
Mun kasvotkin on muuttuneet. Se oikein paistaa niistä. Kuinka kulunut ja särkynyt sydämeltään olen. Ei hymyilytä ja silmät ovat jotenkin elottomat. Olisinpa voinut skipata sinut niin ei tarvitsisi kärsiä näin.
 
vierailija
En kelvannut sinulle aiemmin, miksi kelpaisin nyt?
Kysyy mietteliäs, mennyt mies.

Olen todella rikkinäinen.
Ylempi uneton ja murtunut kysyisi häneltä ihan samaa. En kelvannut niin paljoa että olisi koko tänä aikana tarttunut härkää sarvista...että olisi varmistanut että saa minut. En merkannut ennenkään niin paljoa että olisi pitänyt aivan oleellisena ja välttämättömänä, itselleen tosi tärkeänä asiana kohdella mua kauniisti. Miksi hän kohtelisi kauniisti myöhemminkään? Miksi siis kelpaisin enää koskaan muulloinkaan? Miksi ja miten riittäisin enää koskaan muulloinkaan? Miksi ja miten hänellä olisi myöhemmin ilmaantunut sellaisia tunteita kun ei niitä vieläkään ole kaikessa tässä kuluneessa ajassa ilmaantunut. Jos jokin on todella niin arvokasta ja rakasta, ei suostu elämään ilman sitä, jos vaan voi jotenkin varmistaa ettei menetä ja satuta sitä.
 
vierailija
Lohtua sulle MKK, tuntematon ystävä, oot symppis ja sulonen. Toivon sulle ja J:llesi kaikkea hyvää 🤗
Älä luovuta äläkä välitä kiusaajista, pidä huolta itsestäsi ja terveydestäsi!✋🏻🌞🍀
 
vierailija
Sama mulla sillä erotuksella, etten jaksa kunnolla arkisia asioitakaan. Nukkuisin vain.
Niin. Uni on kieltämättä helpotus. Suorittava = sen verran elävältä näyttävä ettei kukaan huolestu. Se ei ole mun kohdalla paljon se kun. Vähimmäismäärä taktista tekohymyä ja muutamia auliisti tarjottuja innostusta kuvastavia informaatiokappaleita hämää ihmisiä aivan tolkuttoman helposti jolleivat ala miettiä ja katsoa oikein tarkkaan.
 

Yhteistyössä