vierailija
Niin...
Miksi ei saada olla yhdessä?Niin...
Niin...
Miksi ei saada olla yhdessä?Niin...
Mun ihminen ei ole koskaan sanonut että haluaisi olla mun kanssa. Ehkä siksi omalla kohdalla.Miksi ei saada olla yhdessä?
Minä en enää herää, jos ei ole pakko. Kaupassa käynnitkin olen vaihtanut myöhäiseen iltaan näin perjantaina, jotta voin nukkua aamulla toooosi pitkään. Vanhuus varmaan vaivaa.Heräät aika aikaisin. Minäkin heräsin yhteen aikaan -- sinä sait aikaan sen.
Kuka on "sun ihmisesi"?Mun ihminen ei ole koskaan sanonut että haluaisi olla mun kanssa. Ehkä siksi omalla kohdalla.
Laittaisin, jos tietäisin, kuka olet. Tapaamisisista sopimiset irl.Laita mulle viestillä aika ja paikka, ei mitään muuta. Nähdään ja jutellaan. Miehelle itään.
Rohkeutta.Arvasin, että poistuisit ja katoaisit mies. Toisaalta vaikka oltaisiin yhteen päädyttykin niin menneet sanomiset olisivat jääneet kuitenkin painamaan. Enkä halua enää nostaa esille niitä asioita mitkä eniten jäi painamaan. En jaksa enää yhtään mitään.
Mun ihminen on hän jolle sanoisin kukkuluuruu jos kävelisi kadulla vastaan.Kuka on "sun ihmisesi"?
Onpas merkittävä henkilö.Mun ihminen on hän jolle sanoisin kukkuluuruu jos kävelisi kadulla vastaan.
Niin täälläkin. Oispa lähellä<3Juha...
No juurikin sitä toivoin, viestiä irl. Puhelimeen.Laittaisin, jos tietäisin, kuka olet. Tapaamisisista sopimiset irl.
Kaipaat vai olet itse?Niin täälläkin. Oispa lähellä<3
KaipaanKaipaat vai olet itse?
Saa laittaa
No juurikin sitä toivoin, viestiä irl. Puhelimeen.
Meitä on monia, ja Juhia on vielä enemmän.Kaipaan
Hyvää yötä NHyvää yötä K
Ei siis vaimosi.Mun ihminen on hän jolle sanoisin kukkuluuruu jos kävelisi kadulla vastaan.