KenelläSinulla on varmaan perushyvä olla, kun et halua muutoksia.
Hänellä, jonka rekkari alkaa yyllä.Kenellä
EI tarvitsekaan. Tosin kaikki ei ole omissa käsissä. Ei oma halu tai tahto ole oikeutus jyrätä kenenkään tahdon yli. Yleisen tason kommentti eikä kritiikkiä kenellekään tietylle.Miksi pitää tyytyä, kun on vain yksi elämä?
Sama homma mun kaivatulla. Valitteli juu eikä ehkä ole sitä ominta ja sopivinta, mutta kumminkin tuttuus vei voiton.Sinulla on varmaan perushyvä olla, kun et halua muutoksia.
Mitä sä mun muutoshalusta tiedät kun et koskaan kysy, etkä oikein halua ees kuunnella. Tollaset heitot saa mut kiehumaan.Sinulla on varmaan perushyvä olla, kun et halua muutoksia.
Ei ollut sulle. Turhaan kiehut.Mitä sä mun muutoshalusta tiedät kun et koskaan kysy, etkä oikein halua ees kuunnella. Tollaset heitot saa mut kiehumaan.
No erotilanteessa ainakin on pakko välillä ikään kuin jyrätä jätettävän tahdon yli. Kun itse ei halua jatkaa, mutta kumppani tahtoo. Silloin ei ole pakko kunnioittaa toisen tahtoa. Siihen kyllä on oikeus eikä se ole väärin.EI tarvitsekaan. Tosin kaikki ei ole omissa käsissä. Ei oma halu tai tahto ole oikeutus jyrätä kenenkään tahdon yli. Yleisen tason kommentti eikä kritiikkiä kenellekään tietylle.
Eivät järkiratkaisut ole tae onnistumisella tai onnellisuudelle.Haluaisin järkeni palaavan tässä asiassa.
Mikä painaa harteitasi?Eivät järkiratkaisut ole tae onnistumisella tai onnellisuudelle.
Tänään tajusin hymyileväni aidosti ensimmäistä kertaa useampaan viikkoon. Aivan kuin otsaa ja niskaa kiristävä vanne olisi hetkellisesti nostettu. Onko niin, että tajuaa kuinka onneton ja surullinen on vasta, kun saa vastapainoksi hetken, jolloin on iloinen ja läsnä hetkessä. Ei nyt liittynyt rakkauteen suoranaisesti, mutta siihen kyllä mikä olisi järkevää ja realistista vs. mikä saa tuntemaan iloa vaikka tähdet ja maailmankaikkeus vaikuttavat olevan muiden suunnitelmien kannalla.
Mitä muutoksia nyt olisi ollut tarjolla? sivustaSinulla on varmaan perushyvä olla, kun et halua muutoksia.
Ei varmasti sinulle.Mitä muutoksia nyt olisi ollut tarjolla? sivusta