Minä, mutta ei tullut mieleen oikein mitään tilannetta, johon se olisi joulukuussa voinut osua. Ehkä minulta on jäänyt jotain huomaamatta - tai mikä luultavampaa, olin sivusta.Kuka kyseli mekoista?
Minä, mutta ei tullut mieleen oikein mitään tilannetta, johon se olisi joulukuussa voinut osua. Ehkä minulta on jäänyt jotain huomaamatta - tai mikä luultavampaa, olin sivusta.Kuka kyseli mekoista?
Olit sivusta.Minä, mutta ei tullut mieleen oikein mitään tilannetta, johon se olisi joulukuussa voinut osua. Ehkä minulta on jäänyt jotain huomaamatta - tai mikä luultavampaa, olin sivusta.
Ei ole muita Onko sulla?Ole kiltti äläkä anna turhaa toivoa. Älä, jos mielessäsi ja elämässäsi on joku toinen.
Miksi?Korvia kuumottaa.
Miten sitä ihminen sillä tavalla jäätyy?Pakko nukkua merinovilloissa, kun muuten jäätyy. Voisit kyllä lämmittää...
Mut sit mun tulee kuuma.Pakko nukkua merinovilloissa, kun muuten jäätyy. Voisit kyllä lämmittää...
Äkkiä saa vähemmäksi.Mut sit mun tulee kuuma.
En tiedä, ne on ihan punaiset ja kuumat.Miksi?
Mistä päin Afrikkaa kirjoittelet?Miten sitä ihminen sillä tavalla jäätyy?
Ehkä oon vaan lämminverinen tammaMistä päin Afrikkaa kirjoittelet?
Laita se tänne uudestaan.Taas hyvänyöntoivotukseni poistettiin siellä toisessa paikassa. Ärsyttävää. Pitäis jo lopettaa nämä palstailut kokonaan.