Jos arvostelet itseäsi liian ankarasti, luovu siitä. Jos on kyse muusta, muutoskin on mahdollinen.En pidä siitä, mitä olen.
Oli se voimakas rakastuminen. Sitä on mahdoton sanoa oliko samoin kuin hänellä. Kyllä minä hänet lämmöllä muistan aina vaikka ei koskaan enään tavattaisikaan.Mutta et samaa kuin hän? Mitä tunsit?
Mikset? Ei varmasti ole asiat sussa niin pahoin kuin itse luulet.En pidä siitä, mitä olen.
Miksei juttu edennyt teidän välillä?Oli se voimakas rakastuminen. Sitä on mahdoton sanoa oliko samoin kuin hänellä. Kyllä minä hänet lämmöllä muistan aina vaikka ei koskaan enään tavattaisikaan.
Ei ole.Hänen nimensä on Helmi?
Paremmin tuo on kuin mulla. Mä en luultavasti enää edes tunnistaisi kaivattuani hänet kohdatessani. Olen kuitenkin kaivannut, mutta nyt ollut haalenemaan päin, kun vuosien aikana kasvot alkaneet unohtua, enkä ole stalkannut kuvia somesta.Jos sä kaiken jälkeen sanot mua hyvän päivän tutuksi, voidaan unohtaa koko juttu samantien.
Millä tapaa?Koska hän ajatteli muita, enemmän kuin itseään.
No oho. Toi on jo aika hyvin. Siitä täytyy siis olla tosi kauan kun olette nähneet viimeksi?Paremmin tuo on kuin mulla. Mä en luultavasti enää edes tunnistaisi kaivattuani hänet kohdatessani. Olen kuitenkin kaivannut, mutta nyt ollut haalenemaan päin, kun vuosien aikana kasvot alkaneet unohtua, enkä ole stalkannut kuvia somesta.
Ehkäpä tuo nyt ei ollut sun kaivatulta...Jos sä kaiken jälkeen sanot mua hyvän päivän tutuksi, voidaan unohtaa koko juttu samantien.
4vNo oho. Toi on jo aika hyvin. Siitä täytyy siis olla tosi kauan kun olette nähneet viimeksi?
Vaan mikä? Kertoisit nyt alkukirjaimenEi ole.