Ehkä ensi vuonna voisi paremmin saada selvää?Hyvää yötä ja kauniita unia ystäväiseni. Paitsi että oikeassa elämässä me ei olla ystäviä. Hyvän päivän tuttuja vain. Minulla on jostain syystä luovutusmieliala vahvoilla. Kaikki tuntuu niin vaikealta. Minä olen niin vaikea. Sinustakaan en ota selkoa. Joskus tuntuu että tykkäät ja teet tikusta asiaa. Yleensä saan sen kuitattua vilkkaalla mielikuvituksellani.
Pois vierinyttä helmeäKeitä kaipaatte?
Millä tavalla pois vierinyttä?Pois vierinyttä helmeä
Kuka on kultasi?Kiehtova
Unohtumaton
Lämmin
Taivaallinen
Aistikas
Vuodet seuraa toisiaan, mutta tilanne ei selkene. Ehkäpä juuri sen takia, koska kaikki on vain oman pääni sisäistä kuvitelmaa.Ehkä ensi vuonna voisi paremmin saada selvää?
Tältä se tuntuu vieläkin. Ja olen liian yksinkertainen sitä suremaan. sivustaVaikka et tuntenut samaa, se oli kauneinta ikinä.
Tunsin aika paljon.Vaikka et tuntenut samaa, se oli kauneinta ikinä.
Miten ne helmet nyt yleensä vierii hukkaan...Millä tavalla pois vierinyttä?
Eli et pitänyt tarpeeksi huolta ja sitten se vaan hukkautui. Saattoi jopa joku toinen napata sen. Sivusta.Miten ne helmet nyt yleensä vierii hukkaan...
Helmihän vierii mihin tahansa rakoon, jos sellainen lähistöltä löytyy.Eli et pitänyt tarpeeksi huolta ja sitten se vaan hukkautui. Saattoi jopa joku toinen napata sen. Sivusta.
Hänen nimensä on Helmi?Pois vierinyttä helmeä
On monia tapoja, joista toiset lopullisempia kuin toiset.Miten ne helmet nyt yleensä vierii hukkaan...
Mutta et samaa kuin hän? Mitä tunsit?Tunsin aika paljon.